Виживастик від Blizzard мав стати сумішшю Minecraft та Rust — Деталі скасованого проєкту компанії
Рівно 2 роки тому, у січні 2022 року, Blizzard анонсувала нову гру – виживастик у відкритому світі, який нещодавно скасували
За інформацією Bloomberg, проєкт мав кодову назву Odyssey, розроблявся вже 6 років та поєднував ідеї Minecraft і Rust. Більше сотні співробітників одночасно були причетні до розробки.
Як би нам не було важко приймати подібні рішення, експерименти та ризики – це частина історії Blizzard та творчих процесів. Ідеї знайдуть своє місце у нових проектах або навіть переростуть у повноцінні нові ігри. Починати щось абсолютно нове – це найскладніше з речей у розробці ігор, ми непомірно вдячні усім талановитим розробниками хто підтримував проект.
Офіційний коментар представника Blizzard, Ендрю Рейнольдса, на рахунок скасування.
Проблеми виникли з рушієм, у якості якого спочатку використовували Unreal Engine, але виявилося, що він не здатен відмальовувати великі та деталізовані локації для сотні гравців одночасно. Натомість у студії вирішили спробувати сили із власною розробкою під назвою Synapse, створеною для мобільних ігор. Однак, на жаль, робота над розвитком інструментарію сильно затягнулася через що в керівництві вирішили повністю скасувати гру.
Компанія переводить деяких людей, які працюють над ним(Odyssey), на один з кількох нових інших перспективних проектів Blizzard, які перебувають на ранніх стадіях розробки.
Цитата голови Xbox Game Studios, Мета Буті, із злитого корпоративного листа співробітникам Blizzard.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)