Новий рендер DayZ не вирішив проблем гри
Розробники багатокористувацького зомбі-виживастика DayZ з чеської студії Bohemia Interactive поділилися із ґеймерами першою версією нового рендера для DirectX 11. Як людина, що придбала гру одразу по її виходу у ранній доступ, і не покладаючи надії сподівається на краще, можу сказати що рендер — далеко не основна проблема гри. Найбільший недолік DayZ — рушій, який не пристосований для динамічних дій, а все ж є рушієм для тактичного шутера з незручним керуванням. Друга проблема гри — жахливий мережевий код, який перекочував із ArmA 2 до наступних ігор компанії без важливих змін. Однак, на мою думку, шліфування технічної складової все ж таки краще, аніж додавання різного непотребу, на кшталт димових гранат та саморобних капелюхів.
Коментуючи показане, можу сказати що картинка стала трохи менш яскравою, як того і потребує справжній зомбі-апокаліпсис. Однак, у відео неодноразово наголошується, що це рання версія, яка ще навіть не готова до масового тестування.
Нагадаємо, що гра доступна у ранньому доступі Steam з 16 грудня 2013 року, повноцінний реліз заплановано на наступний рік.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!