Star Survivor

Один в полі справді воїн. Підбірка bullet-hell проєктів, які ви могли проґавити

Автор: Владислав Папідоха @vpapidokha

Мені подобаються коктейлі з жанрів bullet hell та rougelike, що прикрашені top-down камерою. Дехто вважає ці ігри надміру казуальними через малу кількість елементів керування, а ще щиро вірить у однаковість таких проектів. Я ж вважаю, що це поверхневі судження та спробую це довести, розповівши далі про декілька цікавих проєктів, які доступні вже чи будуть незабаром.

Безжальний світ Рагнароку

Окрім приємного візуального стилю, Nordic Ashes: Survivors of Ragnarok виділяється тематичними ігровими механіками. Наприклад, для отримання бонусів вам запропонують віддати частину власної життєвої енергії чи попросять знищити визначену кількість ворогів у крихітній зоні, щоб довести, що ви гідні винагороди.

Мені гра одразу запала в душу своєю гнітючою атмосферою вічної битви, де  знищуючи ворогів, ви знаєте напевне лиш одне — їх з’явиться ще більше. І це продовжуватиметься аж до перемоги на босом. Далі коротка перерва на те, щоб перевести подих і рушаємо далі у нові світи на нові сутички.

Я грав у ознайомчу версію Nordic Ashes: Survivors of Ragnarok, після чого мене було схвалено до участі у закритому передрелізному тестуванні. Остаточно вподобавши гру, звернувся до розробників із проханням додати українську. І ті справді дослухалися, і гра отримала українську локалізацію на релізі.

Тож орди монстрів на чолі зі стародавніми Богами чекають, щоб зійтися з вами у останній битві.

Капібарам не до відпочинку, темні духи загрожують їхньом поселенню

Прибираючи жарти про миловидних водяних гризунів, скажу. Я додав Extremely Powerful Capybaras до цього списку найперш за візуальний стиль, який тут страшенно милий й одразу викликає посмішку.

Головна особливість цього проєкту – можливість грати у 4-х за доволі відмінних героїв або ж самостійно за одного із них. Вони різняться зброєю, унікальними здібностями та представляють різні племена (класи).

Особисто мені Extremely Powerful Capybaras припали до душі саме через миловидний стиль, який тут в усьому: кумедно зроблених навичка, як то панцир черепахи для додаткової броні чи жбурляння гнилого манго, дизайні противників, що мовби втекли з мексиканського Дня усіх святих тощо.

Небезпечні будні космічного шахтаря

Star Survivor привернула мою увагу не тільки приємним полігональним візуалом, а й динамічним техно саундтреком. У ній нам доведеться керувати космічним кораблем та нищити тутешнє населення, збираючи мінерали і так помалу заробляючи собі кошти на покращення.

Особливість у ігрових механіках: щоб отримувати нові поліпшення – треба знищувати ворогів, а от щоб додати нові різновиди цих поліпшень та взагалі нові кораблі – треба дробити астероїди на частинки та збирати їх. Уся цікавість у тому, що ми не маємо прямого контролю над зброєю свого корабля. Ми можемо, лише вирішити на яку із 4 сторін її розмістити, а далі маневрувати та крутитись усібіч, оминаючи астероїди, у надії що кудись та й поцілимо. Крім того, у грі є рандомні покращення, що відкриває доволі великий простір для свободи дій і, звісно, помилок.

Star Survivor поки доступна лише у вигляді demo, але! Розробник його постійно оновлює і там уже можна спробувати вагому частку майбутнього контенту. Над грою працює одна людина, але я все ж запитав щодо можливості появи української локалізації і одержав позитивну відповідь: «yes ill include that. slava ukraini».

Середньовічна пітьма та пікселі

Тему «картинки» тут тактично пропустимо, так ця чудова деталізована піксельна графіка мені до вподоби. Прошу лише звернути увагу на анімації персонажів та явищ, це окрема насолода для очей. MIGHT’N MOW’EM, ніби схожа на інші, але уже після першої ігрової сесії ви потрапляєте до місцевого поселення й розумієте, що далі усе буде дещо цікавіше.

Найм посіпак, постійні торги у пошуках зіль, заклять та артифактів,– усі ці елементи RPG чіпляють у цій грі й виправдовують постійний ґрайнд. Який від того стає на порядок більш захопливим.

Вороги тут цікавіші, ніж у більшості попередніх ігор, бо мають різні типи атак, що дає змогу бути вбитим майже на самісінькому старті. От тільки ви задивилися на мерехтіння піксельного вогню, як уже дві стріли влучили у вас і ви сконали.

Відправитися у цю мандрівку можна й з друзями, але, як на мене, тут мультиплеер псує досвід, бо саме у MIGHT’N MOW’EM усе задоволення утому, щоб розраховувати лише на себе та свої навички отримані під час попередніх боїв.

Зомбі, жарти та курчата?

Biters & Bullets єдина в списку не надто приваблювала мене візуальною складовою. А все тому, що зроблена з дуже популярних ассетів (наборів моделей), які ви певне часто бачили у інших іграх.

Заразом вона має і найказуальніший ігровий процес. Бігаємо, збираємо все та відкриваємо нову зброю. Між сесіями купуємо нових персонажів та поліпшуємо це все. Рятують тут усе жарти та комічність тотального нищення зомбі. Кумедна зброя, як то літаючі диски від болгарки чи установки Тесли. Мені, особливо сподобалося давити зомбі на маленькому грузовичку, дрифтуючи з величезною булавою на ланцюзі. Саме ці дурнуваті витівки під час серйозного зомбі апокаліпсиса не дають знудитися.

Наразі для всіх охочих безплатно доступні demo та пролог (має більше контенту). Тож можна повеселитися власноруч, ще й задарма.

Автор: Кирило Єрмаков

Останні статті

Чого очікувати від Hogwarts Legacy

Автор: Владислав Папідоха

Hogwarts Legacy

Джон Карпентер — ідеальний режисер для кіноверсії Dead Space (але це навряд чи станеться)

Автор: Микола Єрьомін

dead space carpenter1

Що очікує на кіновсесвіт DC у майбутньому

Автор: Дмитро Джугалик

james gunn

Hogwarts Legacy, Wild Hearts, Like a Dragon: Ishin! — Порадник Ґеймера: Лютий 2023

Автор: Володимир Бортюк

State of Play

Чим вам запам’яталася оригінальна Dead Space?

Автор: Олег Куліков

71 711151 dead space

Правила вибору бюджетного смартфона

Автор: PlayUA

androidphones

10 нововведень, які з’являться у Dead Space Remake

Автор: Владислав Папідоха

Dead Space Remake

Ноутбуки 2023: передові технології та ступінь надійності

Автор: PlayUA

acer aspire 7

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: