Перший український кубок інді-розробників GTP Indie Cup
Компанія GTP Media рада повідомити про старт першого кубку незалежних розробників GTP Indie Cup. Цей івент проводиться в період з 15 червня по 22 серпня повністю в онлайн-режимі за адресою.
Основна мета, яку переслідують організатори – популяризація індустрії відеоігор та можливість для розробників-початківців піднятися на новий рівень. Одним з головних партнерів кубку виступає міжнародна програма Indie Prize, що проходить в межах всесвітньо відомих виставок від Casual Connect.
Потрапити до ТОП-100 кращих незалежних розробників світу доволі складне завдання, але вона може стати реальністю, адже саме фіналіст GTP Indie Cup отримає унікальну можливість потрапити прямо до фіналу Indie Prize Tel-Aviv 2016 без відбіркової сітки та показати свою гру серед кращих інді-розробників вже у листопаді. До того ж відвідування всіх лекцій конференції Сasual Connect та проживання у Тель-Авіві беруть на себе організатори Indie Prize, і більш того, пропонують вам відокремлену зону, де ви зможете проводити презентацію свого проекту та поспілкуватися з колегами, гравцями і навіть з видавцями.
Але щоб стати переможцем на GTP Indie Cup, необхідно потрапити до десятки кращих проектів за версією публіки. З 15 червня по 15 серпня проходить прийом конкурсних робіт, а вже з 15 липня стартує публічне голосування, де кожен бажаючий зможе оцінити вподобаний проект.
15 серпня закривається прийом заявок на участь та підводиться підсумок публічного голосування. І тут починається найцікавіше: компетентний колектив з восьми членів журі обере найкращий проект і 22 серпня оголосить ім’я безумовного переможця! Багато хто з наших учасників буде радий дізнатись, що оцінювати їх будуть дійсно професіонали:
Сергій Григорович (GSC Gameworld), Максим Фомічев (G2А i просто піар-джедай), Юлія Мошкарьова (Indie Prize), Олексій Савченко (Epic Games, UE євангеліст), Михайло Зінченко (операційний продюсер київського центру розробки Wargaming), Павло Дороховський (4A Games, Lead 3d artist), Михайло Кац (Co-Founder Plarium Education), Олександр Шлигін (Unity, консультант по рішенням)
Але не зважаючи на відсутність комерційної складової при організації івенту, організатори заручились підтримкою таких партнерів як Razer, Unity та weGame для розширення призового фонду та номінацій.
Подарунки від Razer отримає проект з нацвищоюоцінкою за рішенням публіки, а також переможець за версією журі. А в окремій номінації Best Unity Game, представник журі від Unity обере найкращу гру на цій платформі, і переможець отримає річну підписку на Unity pro безкоштовно. Також серед учасників GTP Indie Cup компанія weGame розіграє 2 білети на свою осінню виставку віртуальних розваг.
Друзі, дерзайте! І нехай вас не спинить неідеальний геймплей або відсутність коштів на маркетинг вашого проекту. Це ваш шанс отримати не лише гарний фідбек, але й звання кращого! Ми щиро бажаємо удачі всім учасникам кубку й сподіваємось, що разом ми зможемо активно розвивати індустрію відеоігр та знаходити нові таланти, показуючи їх світу!
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля випустили гайд для вирішення проблем
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Full Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl тривають. Подробиці прийдешнього оновлення