web analytics

Роуґлайк Dead Cells отримав останнє оновлення

Сьогодні вийшло останнє 35-оновлення The End is Near для роуґлайку Dead Cells на ПК та консолі. Здебільшого воно косметичне, але присутня і дрібка нового контенту.

Розробники додали трьох нових ворогів, три нові види зброї, три нові мутації, нову система проклять у форматі більш небезпечних локацій, де ви отримаєте кращі винагороди, нові легендарні афікси, зміни в балансі та маршрутах, 40 нових капелюхів для головного героя та нові опції в налаштуваннях доступності.

Більш детальний опис усіх нововведень та змін ви знайдете на сторінці спільноти Dead Cells в Steam.

З нагоди завершення активної підтримки гри є сенс розповісти, чим займаються її оригінальні розробники та як змінилась Motion Twin за всі ці роки. Грубо кажучи, студія зразка 2017 року, коли Dead Cells вперше вийшла у дочасному доступі, та зразка 2024 року, яка наразі розробляє Windblown, це дві різні компанії з абсолютно різним складом.

Почнемо з головного ґеймдизайнера Dead Cells Себастіана Бернарда, він покинув Motion Twin наприкінці 2019 року, пропрацювавши в студії цілих 18 років, а зараз розробляє екшн-роуґлайк про дівчину якудзу Tenjutsu під видавництвом Devolver Digital. Якщо і говорити про людину, яка створили Dead Cells тим, яким ми його полюбили, то за це був відповідальний саме пан Бернард.

Evil Empire, яку створили з колишніх розробників Dead Cells для підтримки гри у 2019, перестала співпрацювати з Motion Twin у лютому цього року, можливо, через внутрішній конфлікт.

Студія вже встигла випустити свою дебютну самостійну гру The Rogue Prince of Persia (наші враження) у дочасному доступі, яку активно розвиває. Також Evil Empire паралельно розробляє дві нові гри, вже за власними IP, оскільки над The Rogue Prince of Persia працювала команда лише з 15-20 розробників, коли в студії працевлаштовано одразу 70 співробітників.

Якщо говорити про Motion Twin, то з 8 поточних співробітників, серед тих хто приклав руку до Dead Cells залишилось усього троє: програміст Паскаль Перідонт і художники Гвенаель Массе та Томас Вассер. Усі інші розробники доєдналися до студії під час розробки Windblown, прийдешнього роуґлайку.

Це в жодному разі не докір, що гра вийде провальною, а скоріше натяк, що вона може бути не зовсім схожа на Dead Cells, або ж зовсім не схожа, оскільки розробляють її зовсім інші люди. Також є питання до рекламної кампанії Windblown, в якій постійно говорять про гру від творців Dead Cells, хоча виходить радше студії, яка створила Dead Cells, бо усі ключові розробники гри давно не працюють у Motion Twin.

А що ви чекаєте більше, Tenjutsu, Windblown чи нові ігри від Evil Empire?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Студія, яка створила Sonic Mania, скоротила третину штату

sonic

У Helldivers 2 посилять зброю й додадуть токсичний арсенал

helldivers2

Розробники Song of Silence вдвічі знизили ціну гри в Steam українським ґеймерам

songs of silence

Unity остаточно відмовилась від спірної комісії

unity

4X фентезійна стратегія Songs of Silence отримала українську локалізацію

songs of silence key art (no logo)

Для Cyberpunk 2077 оновили технології згладжувань DLLS, XeSS й додали підтримку FSR 3.0

Cyberpunk 2077

Star Wars Jedi: Survivor отримала патч з покращенням продуктивності перед релізом на PS4 і Xbox One

Star Wars Jedi: Survivor

FromSoftware послабили фінального боса Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Elden Ring: Shadow of the Erdtree