web analytics

Розробникам The Witcher 3: Wild Hunt залишилося тільки виправити баґи

inidtlg9vdrap

На початку грудня CD Projekt RED повідомила про те, що реліз гри The Witcher 3: Wild Hunt було відкладено з 25 лютого на 19 травня 2015 року. Тоді вони писали, що третій «Відьмак» є дуже амбіційним проектом, і розробникам просто не вистачить того часу, за який вони планували повністю завершити гру. Але нещодавно стало відомо: розробники добре постаралися, і тепер їм залишилося лише виправити баґи. (Кхм, кхм, вчіться Ubisoft!)

Засновник компанії Марцин Івиньський повідомив:

“Ми виправляємо остаточні баґи і досі працюємо над оптимізацією у різних областях. Результат полягає у більш плавному та цікавому ігровому досвіду, і, так, гра виглядатиме краще на всіх платформах. Ігровий контент дороблено, тому ніяких змін у ньому вже не передбачиться. Масштаби ігрового світу The Witcher 3: Wild Hunt безпрецедентні, і йому вистачить ігроладу, щоб тримати вас у грі протягом декількох тижнів”.

Також стало відомо, що гра матиме приблизньо 120 годин ігроладу. Якщо порівнювати із іншими іграми, це дуже багато.

Що ж, такої гри варто дочекатися.

Новину надіслав: Микита Нагорний

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Для Cyberpunk 2077 оновили технології згладжувань DLLS, XeSS й додали підтримку FSR 3.0

Cyberpunk 2077

Go On Board показали настільну гру за мотивами відеогри Cyberpunk 2077

p.ua.cyberpunk 20775

Успішне доповнення Phantom Liberty для Cyberpunk 2077 збільшило доходи CD Projekt RED на 90%

cyberpunk 2077

Ґеральт таки з’явиться у «Відьмаку 4», але тільки як другорядний персонаж

The Witcher 3

Допоможіть видавництву Vovkulaka обрати обкладинку для мальопису “Відьмак. Лемент відьми”

Відьмак. Лемент відьми

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Сергій Григорович досі планує зняти серіал за мотивами S.T.A.L.K.E.R.

p.ua.Сергій Григорович

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Популярне