web analytics

Square Enix назавжди дозволить співробітникам працювати з дому

Ігровій індустрії, як і іншим, дісталася своя порція труднощів до адаптації та роботи в умовах пандемії: постійні перенесення, затримка розробки, налагодження комунікації тощо.

Японські розробники до віддаленого режиму не звичні. Тим цікавіше, що видавництво Square Enix у своєму повідомлені наголосо, що з 1 грудня цього року усі працівники матимуть змогу обирати, в якому режимі вони хочуть працювати, а віддалений режим — відтепер офіційний стиль компанії, який вона підтримуватиме. Таким чином, планують не лише створити гнучкі умови, урізноманітнити середовище, а також, щоправда в майбутньому, підвищити продуктивність і допомогти працівникам знайти оптимальний баланс між роботою та особистим життям.

Офіси залишаються на місці, а деякі завдання можна буде виконувати лише в них (скажімо, з міркувань інформаційної безпеки). В Square Enix вважають, що працювати з дому буде близько 80% співробітників щонайменше у перший місяць програми. Переосмислення робочих процесів підтримує і компанія Microsoft, яка вважає, що віддалений режим має стати новим стандартом для більшості посад.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Square Enix відмовилась від DLC до Final Fantasy 7 Rebirth на користь третій частині ремейку

final fantasy 7 rebirth

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

ff14 mobile

Square Enix закрила цілих 7 мобільних ігор у 2024 році

dragon quest

NetEase закриває японську студію, яка тільки вчора випустила jRPG Visions of Mana

visions of mana release date 06 12 24

Final Fantasy 16 вийде на ПК у вересні, демоверсія вже доступна

final fantasy xvi

Третю частину ремейку Final Fantasy 7 можуть знову розробити на Unreal Engine 4

ff7

Square Enix невигідно розробляти високобюджетні самітні ігри

final fantasy 7 rebirth

Японська студія Tose втратила понад 2 000 000$ через скасування ігор партнерами

paper mario