Український павільйон на Gamescom 2024: Нові грані індустрії
На цьогорічній ігровій конференції Gamescom, український павільйон знову вразив світ, об’єднавши під своїм дахом провідні студії розробки ігор, організаторів геймдев-івентів, сервісні компанії та інноваційні стартапи. Україна знов продемонструвала свої досягнення у сфері відеоігор та творчий і бізнесовий потенціал.
Український павільйон на Gamescom вже став традиційною точкою притягання як для студій та розробників з України, так і для міжнародних партнерів. З основним завданням — стати зручним майданчиком для зустрічей і бізнес-спілкування — павільйон справився «на всі сто»!
І хоча світова індустрія ігор ще досі оговтується від кризи, вже можна було помітити ознаки оптимізму від учасників ринку. Тож сподіваюсь, наступного року буде можливість зробити павільйон ще масштабнішим й показати більше крутих проєктів з України.
– розказав Олег Яворський, директор з розвитку VG Entertainment та співорганізатор павільйону
Окрім бізнес-зустрічей ми також провели і благодійний аукціон в підтримку країни:
Останніми роками чудовою традицією стало об’єднувати наших друзів з індустрії та прихильників України на щорічному нетворкінгу та благодійному аукціоні під час Gamescom. Мене тішить, що інтерес до цього заходу та щедрість нашої спільноти не лише не зменшуються з часом, а навпаки, зростають.
Цього разу ми зібрали рекордні 20 500 євро на підтримку Gamedev Under Bombs, і я надзвичайно вдячна за це!
– каже Олена Лобова, співзасновниця та CBDO GDBAY, співорганізатор павільйону
Учасники павільйону зазначають, що конференція стала важливою платформою для налагодження нових контактів та партнерств:
Участь в українському павільйоні на Gamescom 2024 стала неймовірним досвідом. Попри величезні виклики, з якими ми стикаємося — від війни, що триває, до криз в індустрії, — цей захід став ковтком свіжого повітря.
Це надихає — бачити, як світова спільнота зацікавилася нашим проєктом, який, на нашу думку, приносить щось нове та захопливе у цей жанр. Стійкість і креативність української ігрової індустрії були наочно продемонстровані, і я залишився з відчуттям більшої єдності та мотивації продовжувати розширювати межі можливого. Ми з нетерпінням чекаємо на розвиток сформованих відносин і з нетерпінням очікуємо майбутніх співпраць.
– зазначив Майк із Hologryph
Максим із WMG International додає:
Все було чудово. Хочу від імені всієї компанії відмітити зручну локацію буса та фукціональність простору, де було декілька зон для ведення переговорів. Дизайн також був відмічений нашими партнерами.
Також своїми враженнями поділилася Ольга із PlayToMax:
Захід був чудовим і дуже плідним з точки зору бізнесу. Наявність окремого українського стенду дуже допомогла організувати зустрічі в одному місці, а також дала можливість обмінятися досвідом між командами, які там були представлені. Завдяки організаторам все пройшло гладко і чудово, і наша компанія отримала велике задоволення від участі в заході та в українському стенді.
Ми з командою провели after-action review після конференції, побачили, де були не дуже ефективні при підготовці, проте дуже задоволені результатами. Отримали значний інтерес від різних компаній, чиї тайтли ми самі обожнюємо та граємо.
Особливо корисним було знайомство з представниками стендів країн. Ці стенди зазвичай організовуються державними фондами або бізнес-асоціаціями, які активно підтримують своїх учасників, допомагають з нетворкінгом.
Також вони часто пропонують програми фінансування за умови інкорпорації або релокації, з чим також допомагають.
– поділився В’ячеслав із QPM
Детальніше про історію створення Українського павільйону, список учасників, а також фото з Gamescom 2024 та благодійного аукціону можна знайти на офіційному сайті www.gamesukraine.com
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля випустили гайд для вирішення проблем
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Full Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl тривають. Подробиці прийдешнього оновлення