web analytics

Український шутер Shatterline вийде в дочасний доступ Steam наступного тижня

Київська студія Frag Lab оголосила, що їхній мультиплеєрний шутер Shatterline вийде в дочасному доступі Steam 8 вересня. Тоді ж і відбудеться повне скидання прогресу всіх учасників попередніх плейтестів, щоби з виходом гри в бету, всі гравці перебували в рівних умовах.

Дочасний доступ для нас є надважливою віхою перед офіційним стартом гри. Це насамперед унікальна можливість завершити роботу над грою разом із гравцями, аби гра посіла гідне місце у світовому пантеоні шутерів. Така співпраця, серед іншого, включатиме відшліфовування балансу зброї, різноманітних ігрових механік, знаходження і правку основних проблем і багів, щоб усі аспекти гри були на висоті, як ми всі цього прагнемо.

І дійсно хочеться, щоби все пройшло вдало, адже перші враження нашої редакції від Shatterline винятково позитивні. Ми, правда, практично не ходили в місцеве PvP, де збирається найбільше, гравців, а трохи награли в кооперативні Експедиції — серію щоразу складніших завдань на величезній мапі, де спорядження і здібності ми отримуємо випадковим чином.

Загалом же розробники, які завітали на наш стрім, сказали, що в плейтест-версії гри представлено десь 20% усього контенту, який заплановано до лютневого релізу. Тож на старті дочасного доступу гравців чекатиме чимало приємнощів. Нову зброю ми не отримаємо, зате цілком можуть з’явится нові мультиплеєрні мапи, персонажі, сценарії для Експедицій тощо. А ще в Shatterline з виходом у дочасний доступ регулярно додаватимуть і сюжетні PvE-завдання, тривалість яких коливатиметься від 15 до 45 хвилин.

До слова, гра має повну українську локалізацію.

Ну а далі справа винятково за нами. Розробники не мають видавця з мішками грошей для реклами з кожної дірки, тож доля Shatterline залежатиме від кожного, хто пограє сам і ділитиметься враженнями з друзями та знайомими. Тому 8 вересня залітайте на сервери Shatterline. А там уже розробники своєю працею спробують переконати вас повернутися ще.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Український шутер Shatterline здобув перемогу на GDWC 2022

shatterline

Чому інші розробники мають брати приклад з SHATTERLINE ? Про круті фічі гри від української студії FragLab (Game Story)

shatterline 2

Стрім українського шутера Shatterline

frag lab shatterline 00

Розробники українського шутера Shatterline проведуть Q&A-зустріч із гравцями

frag lab shatterline 00

Київська студія Frag Lab та Wargaming роблять ММО-шутер нового покоління

Warface

Sony планує придбати японський конгломерат Kadokawa, але не заради FromSoftware

fromsoftware

Alan Wake 2 майже окупився, а Remedy планує вдвічі збільшити дохідність до 2027 року

alan wake

Control 2 змінить жанр — тепер це повноцінна екшн-RPG

Control 2