Що Frostpunk, що This War of Mine зуміли до звичного для виживастиків мікроменеджменту додати чимало захопливих історій та непростих моральних рішень. Яку роль у цьому відіграє штучний інтелект, наскільки складно програмувати поведінку натовпу в кризові часи та як поганий АІ може зіпсувати хорошу гру — про це нам розповів Радослав Ґварек, АІ-дизайнер польської 11 bit Studios.
Підпишись на наш канал! Попереду ще багато ексклюзивів з Games Gathering 2019.
Інші інтерв'ю з Games Gathering 2019
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Останні відео
Популярне
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Справжнє виживання — Огляд настілки Resident Evil 3: The Board Game
-
ГІ*НО: враження після проходження Skull and Bones
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails