Як зробити Diablo на Unreal Engine 4 всього за тиждень

Нещодавно користувач під ніком Fat Dino вирішив показати наскільки легко та швидко можна зробити невеличкий клон всесвітньовідомої гри. Як ви здогадалися з заголовку, мова йде про гру Diablo. І відтворили її на рушії Unreal Enigine 4.

Звісно, за такий короткий проміжок часу просто неможливо і моделі для оточення зробити, і логіку написати, і реалізувати інші речі. Тож Fat Dino прибіг до використання безкоштовних наборів ассетів, зокрема Multistory Dungeons та Fantasy and Medieval Architecture Kit. У них було практично все, аби створити гру.

У 22-хвилинному відео розробник показав практично весь процес створення. Від чорнового варіанту та контролера персонажа, які він зробив у перший день — до готового проекту на сьомий день.

Всього у грі представлено три рівні: підземелля, селище та фінальна арена для битви з босом. Хоч все було зроблено на базовому рівні, але працювало як треба. З мобів випадає лут, а свого персонажа можна прокачувати і використовувати його спеціальні можливості.

Fat Dino досяг поставленої перед собою мети і продемонстрував, що за тиждень можна зробити непоганий проект.  Звісно, якщо прикласти до цього зусиль.

Також дивіться

  • David Brevik

    Слово творця: як було створено Diablo і що чекає серію далі?

  • Radoslaw Gwarek 11 bit Studios

    Як працює АІ у Frostpunk? / Інтерв’ю з Радославом Ґвареком

  • Владислава Гладкова

    Героїв Mortal Kombat 11 малювала українська художниця

Читайте також

Премію “Еммі” за технічні досягнення здобув… Unreal Engine

Еммі

Фанат самотужки відтворив (і поліпшив) заставку першої Diablo

Diablo

Слово творця: як було створено Diablo і що чекає серію далі?

David Brevik

Керівник серії Gears of War працюватиме над Diablo

Marvel’s Spider-Man 2 вийде наприкінці 2021 року

Marvel's Spider-Man (PS4)

S.T.A.L.K.E.R. 2 розробляють на Unreal Engine 4

NCSoft шукає технічного художника для Lineage 2: Remastered

Перший анонс BlizzCon 2019 – Diablo 4!

Diablo IV