Зробити Вибір БЕЗ Вибору. Справжній Сенс Life is Strange (GAME DESIGN — мистецтво)
Life is Strange стала однією з ігор, з якими найсильніше асоціюють жанр інтерактивний фільм. Вона мала великий успіх, але попри це багатьом ґеймерам не сподобався її фінал. Вони розчаровувалися, дізнавшись, що їхні дії в грі ніяк не впливають на її кінець. У чому сенс такого рішення розробників? Чому фінал повинен бути саме таким?
Якщо проаналізувати сюжет LiS, її ґеймплей, головну механіку, кінцевий вибір і фінали гри, можна зрозуміти справжній сенс Life is Strange. І тоді можна зрозуміти, що гра не могла бути зроблена по-іншому . Можна зрозуміти, що LiS найкращий інтерактивний фільм!
✔️ Підтримай україномовних контентмейкерів та використовуй #WatchUA
✔️ Якщо ти — україномовний автор на Youtube, то долучайся до нас https://playua.net/watchua
![BMAC Zelda](https://playua.net/wp-content/uploads/2023/04/xzelda-minish-cap-coffee.png.pagespeed.ic.3FtdDgK-3r.png)
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
У Steam зʼявився куратор, що маркує українські ігри, які продаються в Росії
-
Anno 117: Pax Romana може отримати українську локалізацію — усе залежить від нашої підтримки ХDefiant
-
Декстер потоваришує з Баффі і радуватиме безкоштовними серіями на YouTube все літо
-
ГІ*НО: враження від бети Concord
-
Українські PlayStation 5 офіційно належатимуть до європейського регіону