Огляд ігор LCS #1

Ми розпочинаємо цикл статей, присвячених аналізу ігор League of Legends Championship Series (LCS). У цій статті розглянемо протистояння 9-го тижня, згадаємо найзахопливіші ігри, найцікавіші вибори персонажів і подивимося, які герої зараз найпопулярніші на професійній сцені.

Розділ І. Європейська ліга

Найпопулярніші персонажі:

Top: Maokai,  7 разів з 10 ігор (70%)

Jungle: Nunu,  4 рази з 10 ігор (40%)

Mid: Ahri, 7 разів з 10 ігор (70%)

Adc: Graves і Jinx по 4 рази з 10 ігор (40%)

Support: Thresh і Annie по 5 разів з 10 ігор (50%)


 

Чому Maokai? У грі обов’язково повинен бути присутнім танк, і цей персонаж чудово справляється з цією роллю. На лінії Maokai здатний відмінно відстояти проти кого-завгодно за рахунок свого пасивного вміння, яке його лікує. Він завжди здатний дати просвітку за допомогою Sapling Toss, а при облозі — закидати ворогів своїми саджанцями. Зв’язка умінь Arcane Smash і Twisted Advance знерухомлює суперника, а потім відштовхує — цей прийом доволі корисний як для нападу, так і для захисту своїх союзників. Vengeful Maelstrom знижує отримувану шкоду на 20%, а це доволі багато, враховуючи, що за допомогою цього вміння Maokai ще й завдає шкоди. Одним словом, дуже мобільний і гнучкий персонаж, який цілком обґрунтовано зайняв свою нішу.

Чому Nunu? Я не згоден з вибором цього персонажа, бо Nunu має занадто багато мінусів порівняно з іншими лісниками. Nunu видає маленьку шкоду, він не здатний нормально ініціювати бійки. Вороги просто не дадуть йому вичавити максимум шкоди з Absolute Zero. По суті, це персонаж, який просто підсилює швидкість атаки вашого ad carry, і все. Але цього недостатньо, щоби бути найпопулярнішим персонажем на тижні. Агресивної гри у ворожому лісі не вийде, тому якщо Nunu зайде до ворожого лісу, і пройде по вардах (а по іншому бути не може), то він живим звідти вже не вийде. Мабуть, єдина можливість реалізувати цього хлопця — це гра через 3 сапортів, але це дуже ризикована тактика, тому Nunu – поганий вибір.

Foto2

Чому Ahri? У поточній меті у кожній грі беруть вбивцю, який повинен вколошкати ad carry або сапорта, а потім настрілювати вцілілих ворогів. Лисиця здатна з’явитися нізвідки за допомогою Spirit Rush, надавати по кутасиках і зникнути неушкодженою. Швидка перезарядка умінь, чиста шкода, мобільність — це все, що потрібно для ідеального dd-шника. Єдина проблема — це ступінь прямоти рук: для вбивства потрібно влучити закляттям Charm, а для цього потрібна вигідна позиція, якої надзвичайно складно досягти.

Чому Graves? Мобільний персонаж, чудовий бурст, але коли він вривається до бою в початковій грі, то через малу дальність атаки вийти з бійки доволі проблематично. Відтак йому потрібен хтось, хто може затримати ворога на місці, наприклад, Annie чи Thresh.

Чому Jinx? На відміну від попереднього стрільця, у неї велика дальність автоатаки, і вона не так сильно залежить від сапорта, може завдати великої шкоди ще до початку бою, і є одним з кращий стрільців при облозі башти. Мінус — порівняно невисока мобільність,  тому в парі до Jinx потрібен якийсь Maokai, інакше прирізати цю дамочку буде доволі просто.

Чому Thresh? Дуже корисний персонаж, який може грати однаково успішно і в захисті, і в нападі: рятує, допомагає, ініціює, чудово підходить під будь-якого стрільця і під будь-який сетап вашої команди.

Чому Annie? Своїми вміннями вона організувати несподівану ініціацію бійки. Як-не-як, персонаж має доволі велику базову шкоду, так ще й вогняні здібності знато припікають ворогів. Ведмідь вкрай корисний для пушу, але Annie погано почувається в команді, якщо та втрачає домінування. В захисті Annie справляється не надто добре, тому якщо й обирати цього персонажа, то грати потрібно дуже агресивно. На щастя, популярних сетапів, розрахованих на агресивну гру, зараз вистачає.

Foto3

На цьому тижні було декілька доволі несподіваних персонажів:

З’явилася Katarina. З новим предметом Luden’s Echo вона почувається дуже добре і здатна завдавати просто величезну кількість шкоди. У битвах 5 на 5 Katarina відсиджується на задніх рядах, чекає, доки у когось з ворогів не зменшиться здоров’я і аж тоді вона вступає в бій. Загалом механіка стара, але шкода шалена. Найімовірніше цей персонаж закріпиться в основному ростері надовго, принаймні допоки Luden’s Echo не послаблять.

Unicorns of Love взяли Сho’gath на мід проти Gambit Gaming. У теорії це достатньо сильний варіант, адже він може завдати чимало шкоди за один прокаст. Проте поцілити в Rupture дуже складно, а без цього до жертви не підійти. Дуже ризикований вибір, в підсумку він і не виправдався.

Колишню популярність почала набирати Diana — ми могли спостерігати її як на верхній, так і на середній лінії. Місячна жінка має дуже високу шкоду, але для цього вся гра вашого лісника як мінімум до 6-го рівня повинна будуватися навколо вас. Взагалі для успішної гри цей персонаж вимагає занадто багато умов, тож я впевнений, що Diana надовго не затримається ні на верхній, ні на середній лініях.

Найцікавіші ігри:

За підсумками останнього тижня, вартими перегляду вважаємо оці ігри:

SK Gaming проти Meet Your Makers. МYM спробували тактику з трьома сапортами, і вийшло доволі непогано.

Unicorns of Love проти Gambig Gaming. Принциповий бій за 4-те місце з нестандартними героями.

Gambit Gaming проти Sk Gaming. Зухвала спроба реалізувати Meji, та не менш несподівана Катаріна.

4

Розділ ІІ. Американська ліга

Найпопулярніші персонажі:

Top: Rumble і Sion, 4 рази з 10 ігор (40%)

Jungle: Rek’sai, 7 разів з 10 ігор (70%)

Mid: Lissandra,  3 рази з 10 ігор (30%)

Adc: Graves,  6 разів з 10 ігор (60%)

Support: Nautilus, 4 рази з 10 ігор (40%)


 

Чому Rumble? Rumble — один з найсильніших топерів. На лінії він чудово стоїть, виживаючи за рахунок Scrap Shield, має чималу шкоду, здатен ініціювати бійки, а якщо спіймає ворога у вузькому просторі, то йому гайки.

Чому Sion? За допомогою Unstoppable Onslaught  він швидко повертається на лінію. Roar of the Slayer призначений підготувати ворога до ґанка, а якщо трапиться хтось кволий, наприклад Kennen, то і взагалі вбити. Decimating Smash не дасть героям ближнього бою так просто підійти і фармити, а Decimating Smash майже анулює всю ворожу шкоду, так що на лінії Сіоном дуже смачно грати, а в бійці, коли Сіон прибігає, то краще одразу лівати.

Чому Rek’sai? Queen’s Wrath чистить дуже швидко не тільки ліс, а й ворожі пики, а під час облоги вежі ще й відпушить.  Та найголовніше — ця потвора ставить тунелі, як шалена, і вже на 7-10 хвилині буде з’являтися де і коли захоче. Зараз це наймобільніший лісник у грі. А ще вона голосно кричить…ну дуже голосно.

Foto5

Чому Lissandra? Несподівана ініціація, багато шкоди по площі, багато контролю, чудова мобільність. Персонаж може швидко з’явитися і вбити, проте так само швидко втекти вже не вдасться, тому потрібні цьому героєві потрібна підтримка когось на зразок Thresh.

Чому Graves? У Європі та Америці це наразі найпопулярніший стрілець. Проте в Америці не надто люблять облогову мету, тому вибір падає не на Jinx, а на цього хлопця.

Чому Nautilus? Персонаж, який почав проявляти себе в новій ролі. Багато хто пробував його як сапорта, але на професійній сцені він з’явився нещодавно. Чудово заходить під того ж Graves, котрому потрібен сапорт з контролем. Може надовго законтролити ворога, достатньо мобільний, дуже товстий. Вкрай добре наздоганяє ворогів.

Цього тижня було декілька доволі несподіваних персонажів:

Була спроба повернути лісового Zac, адже у нього все ще багато контролю, і досі його ґанки достатньо несподівані. Втім, вважаю, що це не найкращий вибір, бо порівняно з тією ж Sejuani він програє як по шкоді, так і по контролю, і по мобільності. Не найкращий вибір.

Foto6

Ap Corki. З таким білдом облоги стають сильнішими, але бійки — слабшими. Сетап, до якого його взяли — не найгірший. Атакувати вежу було абсолютно нічим, тим паче, що на міді стояв проти Lulu. Цікавий, ситуативний вибір, але навряд чи найближчим часом він з’явиться ще раз.

Mid Urgot. Данина корейській сцені, на якій він набув значної популярності. Вважаю, що він може зіграти 1-2 рази, не більше. Через несподіванки і через те, що проти нього просто мало грають, його називають недооціненим. Але його біда в тому, що якщо йти напролом і бути корисним, то його ульт в бійці практично марний. Він не мобільний, атакує хоч сильно, але повільно. Однак якщо грати від оборони, то цієї шкоди взагалі ніхто не відчує. Цікаво було на це подивитися, але знову ж — це разове явище.

Support Nautilus. Ось цей хлопець закріпиться в лавах найкращих сапортів надовго. Він мобільніший, танковіший і корисніший за більшість конкурентів. Здатний грати як у захисті, так і в нападі. Після його бафа в останньому патчі, уповільнює все, що бачить, тож вибір більш ніж виправданий.

Побачили в одній грі і в одній команді Renekton і Vladimir. Хлопці взяли персонажів 2-3 сезонів. Це було кепською вигадкою, в результаті їх і покарали за цей вибір.

Foto7

Націкавіші ігри:

Cloud9 проти Team Solomid. Зустріч двох найсильніших команд американської сцени, дуже цікаво подивитися на дії цих дійсно гідних команд.

Team Dignitas проти Team Liquid. Вельми цікава, динамічна гра.

Gravity проти Team 8. Знову ж таки, зустріч принципових суперників і збіса дивний Vladimir на центрі.

Загалом цей тиждень був спекотним, попереду ігри на виліт, тож будемо чекати цікавих персонажів і високоякісної гри від обох регіонів.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Pavel Nechay

    Коркі не вистачає

  • Dmytro Kapeliukh

    Дякую, цікаво було почитати.