Демонстрація нової технології PhysX FleX

Компанія Nvidia опублікувала новий відеоролик із серії, яка знайомить нас з перевагами технологій Nvidia PhysX. Цього разу “зелененькі” показали нам нову технологію PhysX FleX, яка призначена для реалістиного поводження взаємодії твердих і м’яких тіл, а також рідин.

Завдяки складній системі, що складається з сотень тисяч дрібних частинок, поведінка газів, рідин, твердих і м’яких тіл виглядає справді реалістичною.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Alexander Kalnoy

    Це дуже круто)

  • Interzeroid

    PhysX мене завжди радував. Особливо порадував в Metro 2033 Redux – нарешті PhysX на Linux портували!

  • alex kramer

    Всі ці круті сучасні технології звісно круто,навіть дуже круто,але де,в яких іграх їх можна примінити?І чи примінять їх хоч в якихось іграх в найближчі 7 років,коли в 50% гравців з являть ПК потрібної потужності?

    • Vesuvius22

      тобто ви хочете порадити розробникам не винаходити нічого нового, бо 50% користувачіів слабке залізо?
      думаю, що це не аргумент

      • alex kramer

        Мій коментар був все ж питанням,а не твердженням,і заключається не в чужих ПК,а в можливості примінити дану технологію.

        • 1. Застосувати
          2. Можна всюди
          3. Можна вже зараз
          4. Це вже застосовується

    • Interzeroid

      Примінити цю технолоґію, звісно, можна.
      Проблеми дві: продуктивність технолоґії та бажання розробників додати цю технолоґію в гру.
      Для прикладу – Planetside 2 має Apex PhysX вбудований в самому рушії. І при ввімкнені покращеної фізики з’являлася велика кількість часточок. Але через проблеми в грі цю технолоґію вимкнули.
      Другий приклад – World of Tanks, в якого убогий рушій. Але через ліньнебажанняпофігізм Wargaming рушій ніхто не збирається змінювати. Тому гра виглядає убого. А варто всього перейти хоча б на UE3, який так само може бігати на 2 ядрах без проблем.

      • alex kramer

        Я не уявляю,як представлена технологія буде виглядати в якихось шутерах,наприклад.І чи сильно вони змінять в них геймплей?

        • Interzeroid

          Дуже просто – замісь води використовуємо пісок. І отримуємо Spec Ops the Line. Тільки краще виглядає.
          Далі, дим круто виглядав би в іграх в усіляких стелс іграх – можна було б ховатися в такому диму.

        • Nazar Gomenyuk

          Звичайно, я уже років 5 чекаю на тіні від куль.