Подробиці INDIE|48

17-19-го квітня відбувся ігровий game jam INDIE|48. Організатором виступила київська студія GestaltGames і безпосередньо її директор Андрій Тихончук. Заявку на участь подало 19 команд, з яких не приїхало тільки чотири, а до фіналу дісталися лише 13 команд. До того ж, одна з команд відмовилася від участі в кінці першого дня. Всі інші учасники досить бадьоро впоралися з марафоном на 48 годин і представили свої проекти журі. У складі журі були Ігор Карєв (Tatem Games) і Олександр Штаченко (iLogos).

Потрібно віддати належне всім командам, які показали дуже хороший рівень і здивували своїм професіоналізмом та волею до перемоги.
І це при тому, що завдання у хлопців було складне. Потрібно було в одній грі обіграти три слова, яке придумали судді. А саме ”СОН”, “СПОРТ” і “КРОКОДИЛ”. Обмежень щодо ігрової механікт не було.

Все це відбувалося в київській івент-студії G13, яка стала домом на три дні для понад 40 людей, які люблять створювати гри.

Головним переможцем INDIE|48, а також переможцем у номінаціях “Найкращий звук” і “Найкраща графіка” стала гра ”BillaBong” від команди Diversido. Сенсом гри було пройти тубільцем по болоту зі сплячими крокодилами. За цю перемоги хлопці з Diversido отримали головний приз — Pro ліцензію Unity і цілий набір пам’ятних чашок за різні номінації.

Друге місце і перемогу в номінації “Вибір спільноти” отримала команда Renegades та їхня гра Joe vs Crocodile”. Такий собі шутер про тата-бейсболіста, який б’є битою крокодилів. У грі є декілька рівнів і навіть головний бос зі своєю особливою механікою.

Третє, почесне місце, а також номінацію “Найкраща ідея” отримала гра ZOZH” від команди RebelDev Тeam. Ідея гри в тому, що гравець керує не тільки своїм персонажем, але і крутить світ навколо нього. Вийшло дуже весело і цікаво. Ну а бос в особі безхатченка порадував всіх глядачів і зірвав оплески.

Також хочеться відзначити гру ”CROCODIE” від команди Two Squares & Triangle. Незважаючи на те, що гра взяла відразу дві номінації, “Найкращий ґеймплей” та “Найкраща ідея”, хлопці з Two Squares & Triangle зовсім забули про звук. І це прикра похибка, можливо, вартувала їм перемоги.

Ось таким і був перший INDIE|48. Наступний, можливо, відбудеться вже цієї осені.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Усі ігри створювались на різних рушіях?

    • Andrey Tykhonchuk

      Да на разных. Но в основном это были Unity и Game Maker. Еще одна команда написала свой движок на питоне.

  • PaShKoMeTR

    не знав про цей івент. круто)))