Прев’ю Andoran Prologue

Одною з ключових особливостей ігор серії The Elder Scrolls починаючи з третьої частини є їхня конструкторна складова. То трьох останніх ігор TES додавався редактор, за допомогою якого спільнота могла створювати найрізноманітніші модифікації на власний смак. Та сьогодні мова піде навіть не про моди чи модерів, а про цілу гру у світі Древніх Сувоїв, що її створює команда ентузіастів на основі TES V: Skyrim. Ім’я їй: Andoran Prologue.

Спочатку Andoran Prologue повинен був стати грою, що оповідає про пригоди Нереварина після подій TES III: Morrowind. Та з часом концепція значно зросла, а події, що передували сюжетові “Андорану” були настільки цікавими, що команда вирішила перетворити передісторію на повноцінну гру. Як свого часу гра Nehrim, створена фанатами на рушії Oblivion, “Андоран: Пролог” буде самостійною грою, та вже на рушії Skyrim. Події “Андорану” розгортатимуться на однойменному острові, одному з трьох клаптиків суші архіпелагу на південь від Чорноболіття. Сюжет закручений цілком непогано: імперські колонії на Андорані – місце політично нестабільне. За володіння територіями тут воюють відомі нам з Моровінду Доми Індоріл та Хлаалу. Імперські Бойові Маги, в чиїх руках зосереджена значна частка влади, чомусь не виказують належної лояльності Сіроділу, остров’яни зникають або сходять з глузду, при чому майже всі божевільні стверджують, що бачили щурів, котрі вміли говорити… Яку роль у всьому цьому належить зіграти гравцеві – наразі невідомо. Та творці стверджують, що впливати на розвиток подій гравець зможе найбільш безпосереднім чином: починаючи від питання життя й смерті окремих персонажів і закінчуючи зміною політичної обстановки у регіоні.

VxVhEZNL

Ігролад обіцяє стати вельми різноманітним. Нелінійність в “Андорані” – це і різні підходи до досягнення мети, і різні результати, в залежності від дій гравця. Наприклад, якщо персонажеві гравця потрібно потрапити у закритий форт, то це можна зробити декількома способами: вмовити чи підкупити вартових, перелетіти, або перелізти через стіну, або ж дочекатися, доки хто-небудь буде проїжджати повз ворота, і непомітно прокрастися. Гравець може довідатися, що один зубожілий представник знатного роду збирається викрасти барона, аби вимагати викуп і дати можливість своїй доньці навчатися мистецтву магії (а коштує таке навчання чимало). Видасте ви його владі, допоможете у здійсненні планів, або спробуєте вплинути на нього через родину – вибір за вами.

У грі можна буде зустріти знайомих персонажів з попередніх частин TES. Щоправда, наразі невідомо кого саме ми зможемо побачити. Ігровий світ буде наповнений несподіванками – обіцяють безліч випадкових дій випадкових NPC. Розміри самого світу можна порівняти з Варденфелом по довжині з півдня на північ, але Андоран дещо вужчий. Це якщо говорити про ігровий розмір: на мапі світу острів Андоран виглядає значно меншим.

В “Андорані” буде декілька фракцій, але розповісти про них без спойлерів неможливо. Відомо, що окрім усього іншого гравець зможе стати бандитом: викрадати й допитувати людей, грабувати каравани, торгувати скумою тощо. На розкриття всієї необхідної для проходження головного сюжету інформації піде понад 50 годин. Це без непов’язаних один з одним побічних квестів. Як сюжетні, так і більшість побічних квестів можна буде пройти розмовно-стелсовим персонажем, жодного разу не вступивши у бій.

7IpC28JA

Рольова система зазнає покращення у порівнянні зі Skyrim: буде повернено деякі старі навички, а також додано нові можливості. Наприклад, зв’язування нокаутованих персонажів. На цьому побудовані деякі квести, як то викрадення людей і допити. Але головна відмінність – у системі репутації. На місце банального “слава – безчестя” прийшов набагато більш складний рейтинг, що враховує тематичні дії гравця. Приміром, раніше всіх злочинців наказували однаково, незалежно від тяжкості їх злочинів. У Андорані ж ставлення до потайливого найманого вбивці буде іншим, аніж до маніяка-руйнівника.

Про всі зміни бойової системи поки невідомо. Та творці розповіли, що в “Андорані” будуть списи й арбалети, яких чомусь не було в Облівіоні і Скайримі (до виходу DLC Dawnguard – прим). Планують дати можливість збивати ворогів з ніг підручними засобами, але ця фішка на момент написання цього прев’ю перебуває у стадії розробки і не факт, що увійде до релізу. Головне, що зробить бої цікавішими, – це унікальні супротивники, до яких доведеться шукати особливого підходу. Скажімо, летючий аргоніанець з племені Сарпі при достатньо великому пораненні застосовує на себе невидимість і летить геть. Тому якщо ви зібралися його вбити, доведеться добряче повозитися. Хоча навіщо вбивати, якщо можна домовитися? “Андоран” набагато більше орієнтується на “розмовних” персонажів, аніж останні ігри серії TES.

sfyt5ka4

Візуально Andoran виглядає як модифікований графічними доповненнями і шейдерами Skyrim. Але, оскільки гра все ще перебуває у розробці, будь-що стверджувати про графіку досить складно — хтозна як за час, що залишився до релізу, розробники можуть змінити оформлення. Красу цього світу можна споглядати у роликах на сайті гри – www.andoran.com. У розділі з відео та скріншотами можна розглянути красиві (і дивні) локації, знайомі нам з Моровінду: велетенські гриби, двемерські і дейдричні руїни. Буде і чимало нової анімації, як то анімацій повсякденних справ. Як стверджують розробники, найбільша проблема TES – це анімаційний рушій, а з ним, на жаль, щось зробити неможливо.

Зате творці добряче попрацювали над звуковою частиною гри. На відміну від попередніх ігор TES, у Andoran всіх персонажів однієї раси не буде озвучувати єдиний актор. Голоси персонажів підбираються у залежності від їхнього віку та характеру. Про їх унікальність можна судити з подкастів, в яких демонструються приклади озвучення.

zrlWWms7

До музики підхід не менш серйозний. Композитор Артур Баришев розповів, що, пишучи музику до гри, він намагається вжитися у світ, створений розробниками; відчути настрій, і лише потім береться за створення перших нарисів. Що цікаво, починаючи свою кар’єру кілька років тому зі створення музики для Andoran: Prologue, Артур відбувся в ігровій індустрії – після декількох вдалих оркестрових треків, йому почали надходити листи з пропозиціями про роботу і не припиняють приходити дотепер. Ним була організована студія Ik-sound, що займається сьогодні звуковим дизайном ігор для PC / iOS. Отже музика у грі буде не гіршою, а, можливо, навіть кращою, аніж у багатьох комерційних проектах.

Переважна більшість учасників проекту Andoran: Prologue – фанати TES III: Morrowind. Цей чудовий і незвичайний світ мало кого залишає байдужим: гігантські гриби, їздові блохи, небачена свобода – все це вони намагаються зберегти і поліпшити у Андорані. Коли відбудеться реліз – наразі невідомо. Отже залишається побажати команді досягти поставленої мети, адже пригод в світі Нірну занадто багато не буває :-)


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →