Прев’ю Overwatch

Прев'ю Overwatch | PreviewOverwatch — ПЕРША за 17 років гра від Blizzard з новим всесвітом і без натяків на фентезі, демонів чи зерґів. Насправді це дуже похвально, що ігровій компанії за такий доволі значний проміжок часу, добре жилось з 3-ма всесвітами, та ще й за цей час спромоглися назбирати одну з найбільших армій фанатів. Однак, повернімося до ПЕРШОГО шутера Blizzard’ів і гляньмо, що воно таке.

На перший погляд ігролад Overwatch — це той самий Team Fortress 2. Видно, що Blizzard’и надихались TF2 і багато що запозичили з неї (і не тільки з неї). Звідти маємо: приємну яскраву атмосферу; унікальних героїв (ґеймплейно, візуально та за характерами), які добре вписуються у всесвіт; веселі перемовини та коментування всього, що діється від тих же героїв; два режими: захоплення/оборона точок та супровід вантажу (а 3-й — це гібрид цих 2-х режимів); можливість заміни героя під час гри; по одній анімованій емоції на героя; мапи набиті деталями, які розкривають всесвіт; і це не все, але погодьтесь, перелік вже не маленький. Однак, це ж гра від Blizzard, а це означає, що Overwatch отримав власні унікальні особливості, просякнуті шармом та ідеологією компанії.

Не сам, не в полі — воїн

Хоч у TF2 і є унікальні герої, але за 8 років, їх склад не змінився, а щоб розширити ґеймплей Valve додали предмети. З Overwatch пішли іншим шляхом, як у MOBA. Тобто героїв безліч (у беті їх 18, але обіцяють нових), усі вони неповторні ґеймплейно і візуально, з власними скілами і звісно ультимативним вмінням.

Найбільше вражає їх пропрацювання. Коли дивишся на Вдову, то дійсно віриш, що це поважний снайпер, а вказує на це все: вигляд, анімація, коментарі, інтонації і звісно, відполірований ігролад. Чесно, мені ще ніколи не було так цікаво грати снайпером, а її гак — це просто знахідка. І так пропрацьовані майже всі і усе що вміє кожен герой, ви будете використовувати, бо це красиво, ефективно і приносить задоволення.

Прев'ю Overwatch | PreviewДо того ж персонажі збалансовані. Усі імбові по своєму, просто є персонажі легкі у гранні, наприклад, Бастіон і Солдат-76, а є важчі, як японець Хандзо або місцевий Пудж, який зветься Турбосвином.

Свій зі своїм до свого по своє

Overwatch, передусім — КОМАНДНИЙ шутер 6х6. Аби добитися мінімальної командності, Blizzard зробили дуже просту річ. Перед початком матчу, коли усі вибирають собі героя, гра даватиме підказки, наприклад, мало шкоди, потрібен танк, потрібен інженер тощо. На превелике здивування, у 75% гравці дійсно дотримуються підказок, однак для хорошої командної гри цього все одно недостатньо.

Все ж, більше фану гра дарує з друзями. Бо, по-перше, зможемо робити зв’язки героїв, а по-друге, найчастішою проблемою команди нападників є те, що вони не можуть прорвати фінальну оборону, а все тому, що команда зливається по порядку, а не збирається і робить одночасний штурм з усіх боків. Тим не менше, задоволення від самітної гри Overwatch приносить, а найбільше задоволення приносить вже згадана пропрацьованість ігроладу.

Акустична насолода

Дивлячись на перші демонстрації, мене одразу здивувало: „Чому усі персонажі так ахххх’кають?“ Як з’ясувалося, це не просто так. Від Blizzard’ів можна було не раз почути, що ґеймплей у них на першому місці, тому частина звуків це і є частина ігроладу. Наприклад, якщо ви почуєте цей „ахххх“, то ви одразу шукатимете укриття, бо це знак, що у героя мало життя. Або, наприклад, звуки ультимативних вмінь. Чим сильніша ульта, тим більше від неї шуму, а це дозволить обійти її.

Прев'ю Overwatch | Preview

Прев'ю Overwatch | PreviewПро приємнощі

Blizzard завжди пильнували, щоб усім було затишно і ніхто не був ображений. Тому у Overwatch немає класичної статистика під час матчу, тобто, натиснувши на Tab, ви побачите лише свою статистику і сперти усі біди на останнього не вийде. Проте найкращих гра приємно нагороджує. Спершу вкінці матчу усім під геройську музику покаже найкращого героя і запис його ефектної серії вбивств, а потім ще 4-х, які зробили найбільший внесок у перемогу і дадуть можливість лайкнути. Приємно? Звісно!

Звичайні дивовижі

Крайніми роками нас розпестили тим, що за кожну гру дають якісь смаколики, наприклад медальки або рівні. Однак у Overwatch цього немає. Аніі рівня гравця, ані рівня героя і навіть похизуватись кількістю лайків не вийде. Щоправда розробники не раз наголошували, що бета далека від фінального релізу і ще все може змінитись. На цю далекість ще вказує і те, що не зовсім зрозуміло, як Blizzard зароблятиме на грі. У беті немає натяків на яку-небудь комерцію. Однак, можемо припустити, що Overwatch залишиться умовно-безкоштовною грою, а зароблятиме видавець на продажу героїв або скінів. Шапочок точно не буде.

Оце й усе, що вам слід знати

Overwatch став свіжим ковтком повітря у мережевих шутерах. Так, у ній багато що запозичено, але основний ґеймплей свіжий і відшліфований. Це не означає, що Overwatch — краща за інших. Просто Overwatch дарує нові приємні враження, в той час як інші нагромаджують і змінюють вже наявну структуру. Щоправда, це бета і що буде при релізі — невідомо, як не відомий і подальший розвиток та бізнес-модель, а саме від цього залежатиме все.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • AlexKosar

    Відчуваю, що крута гра.

  • Pavlo Ivanchenko

    чекаємо нових деталей після бліззкону

  • Микола

    Я зареєструвався на бета-тест, але мені не прийшло жодного повідомлення на ел-пошту щодо того, що мене зареєстровано. Також є можливість зареєструватись знову на той самий обліковий запис. Це нормально?

    • Зайди у свій акаунт на сайті Battle.net і пошукай там “Бета-профіль”. Якщо галочка стоїть на Overwatch, то ти зареєстрований на бету.

      • Микола

        Галочка стоїть. Якщо мені відкриють доступ, то я отримаю лист на пошту?

        • Так, мав би отримати. Хоча інколи листи приходять з запізненням.

          • Микола

            Окей, дякую за інфу.