Статті

Репортаж із гранд-фіналу WoT «Основний калібр» від Wargaming у Києві

Пам’ятаєте, ми розповідали вам про відбіркові пів-фінали турніру «Основний калібр» із гри World Of Tanks у Львові, Дніпропетровську, Запоріжжі та Харкові? Ось, нарешті прийшов час розповісти подробиці гранд-фіналу, який відбувся у Києві 19 березня у одному із павільйонів Київ-Експо-Плази. Фірмова уважність Ось закінчився перший Всеукраїнський...

Array

Інтерв’ю з жюрі косплей-шоу WeGame

На фестивалі WeGame вистачатиме цікавинок на кожен смак — буде розваг і для ґеймерів, і для любителів коміксів, і для анімешників. Ну і ясна річ, жоден ґіківський захід не обійдеться без косплею. При чому це буде не просто хизування-фотографування, а й повноцінний конкурс, суддями якого...

Array

Як наші ігри роблять — Інтерв’ю Євгена Літвинова

Нещодавно мені випала честь поговорити з українським розробником ігор — Євгеном Літвиновим. Він вже встиг взяти участь у розробці неперевершеної Cradle і захопливої Out of Brakes. І ми поспілкувалися про те, як це — бути українським інді-розробником, і чи важко власноруч зробити гру. Вітаю, Євгене....

Array

Інтерв’ю з Ubisoft про VR і навчання

Нещодавно ми відвідали найбільшу західноукраїнську конференцію розробників ігор GameDev Conference 2016, репортаж з якої можете побачити отут. Серед учасників конференції знайшлися представники Ubisoft, однієї з найбільших ігрових компаній світу. PlayUA узяв у них інтерв’ю, із якого ви довідаєтеся багато цікавого про те, як компанія планує...

Array

Інтерв’ю з керівником розробки We Are The Dwarves

Редакція PlayUA із нетерпінням чекає на вихід нової вітчизняної забавки We Are The Dwarves від київської студії Whale Rock Games. Ігор такого жанру і сетинґу у нас ще не робили, тому це щось свіже, унікальне, непересічне. Але, от халепа, західні портали вже почали публікувати прев’ю...

Array

Інтерв’ю з творцем Тараканівського форту в Survarium

Тараканівський форт у Survarium створений на підставі реально існуючого пам’ятника архітектури. Дізнайтеся, як ця локація потрапила до гри, прочитавши інтерв’ю Миколи Гатілова, арт-директора Vostok Games. Також дивіться вперше опубліковані концепт-арти Тараканівського форту і новий відеоролик! Як з’явилася ідея створити Тараканівський форт у Survarium? Чому з...

Array

Крістіна Бегерська про метал і мопсів — інтерв’ю з ігровою піарницею

Думаєте в ігровій індустрії немає місця для жінок? Ну і думайте так далі, а вони собі тихенько (чи бурхливенько) працюватимуть над вашими улюбленими іграми і не питатимуть вашого схвалення. Крістіна Бегерська — одна з тих панянок, що проміняла модну кар’єру на круту роботу у видавництві...

Array

Інтерв’ю з режисером дубляжу – Катериною Брайковською

На перший національний ComicCon завітала студія україномовного дубляжу для кінотеатрів «Сучасне українське кіно». Про відбір проектів, особливості роботи та cпойлери ми поспілкувалися із режисером дубляжу – Катериною Брайковською. Почнімо із очевидного – чому дубляж? Насправді, дубляж – не єдине чим я займаюся. Я ще й...

Array

За столом із настільником: інтерв’ю з власником “ГЕКС”

Не зовсім прем’єрний ComicCon у Києві заново відкрив для України чимало способів дозвілля, серед вагоме місце посідають настільні ігри. Про незвичне для українців захоплення та звичні проблеми розповів власник «ГЕКС’у», одного з найбільших настільних клубів України, — Остап Гекс. Доброго дня, Остапе. Як «ГЕКС» опинився на «ComicCon»? – Я...

Array

Інтерв’ю з GSC Game World

Кілька тижнів тому, легендарна українська студія GSC Game World анонсувала “Козаки 3“. Ми, звісно, не могли не поспілкуватись з хлопцями і розпитати що до їхнього повернення та про реінкарнацію серії Козаків. Перше питання доволі просте: де ви пропадали увесь цей час? Кому чи чому слід...

Array