Статті

Як добре, що Prey 2 померла

Без жартів. Довгих 7 років гру оповивав ореол гравецьких надій, а кожен новий шматок інформації чи скріншот зустрічали з невимовним трепетом. Та якщо вдуматися, що у Prey 2 було такого особливого? Відкритий світ, іншопланетний мегаполіс, космічний головоріз — це ж геть не те, за що люди полюбили оригінальну...

Array

Watch Dogs 2 — парад вдалих рішень

Минулого року на Е3 Bethesda показала всім, що анонсувати ААА-гру всього лише за 5-6 місяців до її релізу — це прекрасна ідея. Не треба думати, як роками підживлювати хайп, не треба перейматися стосовно графіки, а найголовніше — вам є що показати і що сказати. Гра...

Array

Overwatch: Платний і задоволений цим

Overwatch. Перший новий світ Blizzard за останні 18! років. Гра і її світ сповнені новизни, оригінальності та своєрідного шарму. З купою цікавих персонажів та непоганою історією. А всі тільки те й роблять, що нарікають. Нарікають на те, що аби пограти треба, о боги, заплатити за гру!...

Array

Проплачені враження від AC: Syndicate

Хоча до релізу потенційно найбільш забаґованої версії Assassin’s Creed залишається ще місяць, мені вдалося провести кілька годин з грою на PS4. Вступні розділи гри виправдали найбільшу підозру — другорядна студія Ubisoft Quebec буде зі шкіри пнутися, аби довести, що здатна працювати з флагманськими серіями компанії. Старання...

Array

Metal Gear Solid без рожевих окулярів

Metal Gear Solid — одна з тих ігрових серій, які небезпідставно носять означення “культова”. Бо в першу чергу це таки культ Хідео Коджіми, котрого ладні носити на руках, характеризують настільки солодко, наче він вмирає кожних півроку, і вважають таким собі ґеймерським Мідасом, котрий одним своїм доторком...

Array

Кіберпанк помер

Вічна ніч. Кам’яні джунґлі, залиті неоновим світлом, вулицями якого походжають зодягнені у довгі шкіряні плащі люди з надатками.  Світ повальної технологізації, де правлять не уряди, а корпорації. Світ, де двійковий код сильніший за будь-яку зброю. Саме це здебільшого зринає в пам’яті, коли ми чуємо слово...

Array

Залишити слід

Споконвіку гравці в шутерах прагнули щось написати кулями на стіні, відчайдушно намагаючись відмітитится у світі гри, запам’ятатися йому чи когось насмішити. Які емоції може дарувати можливість залишити слід у світі, якій меті вона слугує? Кожний гравець, що учергове рятує світ, помічає, що його особисті дії...

Array

Чому ми любимо Філа Спенсера?

Уже рік триває восьме покоління консолей. Якщо не брати до уваги Nintendo, котрій традиційно класти на модні технології та рекламні потуги конкурентів, то картина доволі лаконічна: Sony впевнено домінує на консольному ринку, а Microsoft… Ні, вона не давиться шмарклями, оплакуючи свою люту і беззаперечну поразку. Microsoft,...

Array

Final Fantasy XII — важлива, потрібна і доросла

Минулого тижня на тематичному концерті в Піттcбурзі з рота диригента Арні Рота поширилася інформація про римейк Final Fantasy XII, а вже за кілька годин той-таки пан Рот зробив офіційне уточнення, що помилково вжив слово “римейк” і немав наміру нікого вводити в оману. Людською мовою це означало, що...

Array

Microsoft береться за старе

Вчорашня презентація Microsoft (переглянути запис можна тут) досягла крайньої точки суперечливості. Усі доповідачі пройшли сеанс масового гіпнозу і в кожному третьому реченні тулили слово ІННОВАЦІЇ, але перспективи самої консолі це не покращило ні на грам. Втім, спершу давайте пробіжимося по представлених іграх. Ігри Основна увага...

Array