Статті

Ретро-огляд Pitfall: The Mayan Adventure

Те, що коником шістнадцятибіток були яскраві 2D платформери, не є таємницею, як і те, що саме на епоху цього покоління приставок прийшовся пік цього жанру. Недарма у десятці найкасовіших ігор на Genesis/Mega Drive половина — платформери. Практично така сама пропорція і у конкурентів з Nintendo. Звичайно,...

Історія серії Need for Speed. Частина №10 [Most Wanted, Rivals]

Після вдалих продажів Hot Pursuit EA дала змогу Criterion Games працювати над наступними частинами Need for Speed. Розробники зазіхнули не просто на створення чергової адреналінової гри, а ремейку добре відомої Most Wanted. Пізніше кістяк Criterion Games перейшов у Ghost Games і почав роботу над Rivals....

Outlast 2. Глибше в морок

Можна звикнути майже до всього. Але не до страху. Кажуть, страх – це породження власних ілюзій. Можливо. Але що робити із тими ілюзіями, коли вони отримають свободу? Кажуть, треба вчитися вживатися зі своїми страхами. Але чи захочуть ваші страхи вжитись із вами? Кажуть, страх з...

WeGame 3.0 у фактах та фото

Скінчились вихідні, а вслід за ними зачинив свої двері київський арт-завод “Платформа”, який приймав такий очікуваний багатьма ґеймерами та прихильниками ґік-культури фестиваль інтерактивних розваг WeGame 3.0, який за минулі півроку дещо зміцнів та подорослішав. Головним показником цього є все більший інтерес як з боку відвідувачів,...

“Кишенькова фантастика”: Вибір спільноти (завершено)

Конкурс “Кишенькова фантастика” добіг кінця. Так, значно дещо пізніше, ніж очікувалося, бо і творів було багато, і Torment виявилась геть не тою грою, яку можна з добрим умислом комусь подарувати. Хай там як, нагорода знайшла свого переможця. Втім, його ім’я поки оголошувати не будемо, адже...

The Walking Dead: New Frontier. Продовження історії

Постапокаліптичний світ створює героїв, чиїм завданням стає врятувати жалюгідні залишки минулого. Приблизно таке відбувається в “The Walking Dead” – купка людей, яким вдалося вижити, намагається відновити систему і хоча б наближено повернути світ до тих часів, коли в супермаркетах можна було купити гарячої кави в...

Повернення WhiteRa в кіберспорт? Огляд Skill LAN Open

Далекий 2010 рік. BlizzСon. У півфіналі нижньої сітки турніру по StarCraft 2 вся СНД-сцена з цікавістю спостерігає протистояння двох українських гравців. Легендарний зерґ Dimaga проти протоса WhiteRa. Рахунок 1:1, і гравці виходять на вирішальний сет на культовій мапі Lost Temple. Один з них поїде додому з...

Історія серії Need for Speed. Частина №9 [Hot Pursuit, The Run]

На зламі десятиліть EA намагалася якось відновити позиції серії Need for Speed, залучивши до розробки різноманітні студії. Першим поекспериментувати дали хлопцям зі Slightly Mad Studios, які створили дилогію Shift. Про це ми вже балакали минулого разу… А от другою обраною студією стала Criterion Games. Їй дали...

Огляд фільму “Патерсон”

Більшість з тих, хто піде на “Патерсона” знають на що вони ідуть. Джим Джармуш далекий від масовості. Зрештою, автор “Мерця”, “Пса-привида” і навіть “Зламаних квітів” – найбільш попсового доступного його фільму — ніколи і не намагався бути в тренді. По-суті, він сам є трендом, нехай...

Кватирка у Комікси #4 Лоґан: Росомаха

«Я кращий у тому, що я роблю, але те, що я роблю — не так уже й добре». Зовсім трішки лишилося чекати на прем’єру нової стрічки про Лоґана з однойменною назвою. Хоч пан Джекман прощається з роллю свого героя, Росомаха лишиться з нами. Тому, аби...