TES V Skyrim — найкращі моди #7. Гільдії

Вітаю! У попередніх випусках “Найкращих модів” я розповідав про модифікації, за допомогою яких можна перетворити TES V Skyrim на більш хардкорну і цікаву ролівку з елементами виживання, а також покращити недолугий стандартний інтерфейс й урізноманітнити ігровий світ цікавими NPC та пригодами. Сьогодні ж ми поговоримо про моди, які роблять членство у гільдіях Скайриму набагато цікавішим.

Частина 7. Гільдії

2015-03-06_00008

1. Enhanced Skyrim Factions – The Companions Guild

Чи дратувала вас відсутність логіки в тому, як в Skyrim реалізовано гільдії? До прикладу, гільдія Компаньйонів, попри те, що її наставник сповідує ідеали ближнього бою, радо прийме у свої лави героя-мага. Крім того, після виконання всього одного випадкового квеста Довакіну, який щойно приєднався до Компаньйонів, одразу доручать надважливу місію: знайти й повернути шматок легендарної сокири Ісґрамора. Ще один випадковий квест – і Змієборця вже приймають в коло ватажків гільдії. І байдуже, що герой на момент запрошення до кола керівників був членом Компаньйонів усього два ігрові дні та бойових навичок у нього як кіт наплакав. Саме такі несправедливості покликані виправити моди, про які ми сьогодні поговоримо.

Мабуть, кожний Довакін приєднувався до Компаньйонів. Якщо ви вирішили стати членом цього славетного братства воїнів, то не забудьте встановити мод Enhanced Skyrim Factions – The Companions Guild. Він вносить певну логіку й послідовність у просування кар’єрною драбиною Компаньйонів. Вступивши в цю організацію, ви помітите, що у неї з’явилися певні вимоги. Сюжетні квести, що наближають героя до здобуття звання Провісника, відтепер видаватимуться вам тільки після того, як ви: а) пробули членом гільдії Компаньйонів протягом певного часу; б) ваші бойові навички відповідають вимогам гільдії; в) ви виконали певну кількість завдань. Окремо слід зазначити, що завдання слід виконувати для усіх членів Кола ватажків. Тільки після всього цього ви зможете отримати один з п’яти (так, в оригінальній Skyrim є всього п’ять сюжетних завдань в гільдії Компаньйонів, виконавши які хоч за один день, герой долав шлях від новачка до Провісника) сюжетних квестів. Ці вимоги можна налаштувати в меню керування модом.

2015-03-06_00005

Також Enhanced Skyrim Factions – The Companions Guild дещо змінює правила вступу до Компаньйонів. Якщо герой вже вступив до гільдії крадіїв, то він не зможе стати компаньйоном. Якщо ж він приєднався до Темного братства, то повинен мати принаймні 60 красномовства, аби йому дозволили стати компаньйоном. Те саме правило стосується злочинців, за голову яких колись була призначена дуже висока винагорода. Якщо ж герой став вампіром і дозволив вампіризму розвинутися понад першу стадію, то Компаньйони збагнуть, ким він є, і вступити він також не зможе, доки не очиститься.

Enhanced Skyrim Factions – The Companions Guild вносить чимало дрібних змін до гільдії Компаньйонів. Наприклад, якщо ви виконали найбільше квестів Ейли перед отриманням випробування, то на цю місію вона вирушить з вами замість Фаркаса. Ця можливість, до речі, не була створена автором моду: розробники просто чомусь усунули її з гри. Мод дещо змінює розклад дня компаньйонів, надаючи кожному з них графік тренувань. Вовча броня, яку носять члени Кола ватажків, більше не буде доступною до придбання, доки ви не станете одним із них. І ось таких дрібних змін мод вносить чимало.

2015-03-06_00009

2. Thieves Guild Requirements – No Auto Quest Start Brynjolf

Ця модифікація має схожу до попередньої дію, але стосується гільдії крадіїв і є менш обширною. Оскільки у крадіїв немає звань чи рангів, то й вимоги в них є тільки для вступу. Якщо пам’ятаєте, в оригінальній Skyrim пан на ім’я Бринйольф підходив до героя, коли той вперше опинявся у містечку Riften, й говорив з ним як з досвідченим крадієм, незалежно від того, чи скоював Довакін які-небудь злочини. Діалог завжди починався фразою “Бачу, ти за все життя й дня чесно не працював”. Мод Thieves Guild Requirements – No Auto Quest Start Brynjolf покликаний покласти кінець такій необґрунтованій поведінці. Відтепер Бринйольф запросить героя приєднатися до крадіїв тільки у випадку, якщо той відповідає їхнім вимогам. А саме: герой повинен мати досвід у грабунках (певна кількість вкрадених предметів), кишенькових крадіжках (певна кількість предметів, поцуплених у ніпів), та мати прокачану навичку Прокрадання. Якщо ж герой цим вимогам не відповідає, то Бринйольф так і вештатиметься ринком у містечку й намагатиметься продати свій чудодійний еліксир з крові фалмера. Його, до речі, тепер дійсно можна придбати.

Thieves Guild Requirements також вводить покарання за провал завдань. Так, якщо герой щось спартачить , то кількість дрібних квестів, які він муситиме виконати перш ніж отримає наступне сюжетне завдання, зросте.

2015-02-15_00009

3. Localized Thieves Guild Jobs

Цей мод дозволяє гравцеві, який приєднався до гільдії крадіїв, обирати, в якому місті він бажає виконувати злодійські доручення. Це дає гравцеві певний контроль над просуванням сюжетом гільдії крадіїв. Взагалі, герой повинен виконати по п’ять дрібних завдань у кожному місті, аби отримати особливий квест на здобуття нових союзників для гільдії у тому місті. Але в оригінальній грі оті дрібні завдання генерувалися випадковим чином у випадкових містах. Тож для просування сюжетом гільдії крадіїв доводилося марнувати чимало часу на виконання непотрібних завдань. Або ж завантажувати гру щоразу, коли Делвін чи Векс видавали завдання не в тому місті, куди героєві хотілося прямувати. Тож, мод виправляє це недопрацювання, дозволяючи Довакіну самостійно обирати коли і в якому місті виконувати крадійські доручення.

2015-03-06_00011

4. College of Winterhold Entry Requirements

Квести школи магів у Skyrim були порівняно логічними. От тільки для вступу туди потрібно було лише вміти кинути простеньке закляття. Цей мод повертає вимоги до магічних вмінь героя. Так-так, саме повертає, адже автор моду просто відкопав вирізані рядки діалогу і повернув їх до гри. Bethesda планувала ввести вимоги Колегії магів ще при розробці Skyrim, але, вочевидь, побоялася гніву розлючених дітлахів, яким не до вподоби те, що вони чомусь не можуть отримати все й одразу та ще й без зусиль. Якщо ви граєте з модом Requiem, то без цієї модифікації цілком можете обійтися, адже Реквієм і без того робить чарування не найпростішою справою.

2015-03-06_00012

5. Immersive College of Winterhold

Цей мод додає реалізму Колегії магів. Робить він це кількома різними способами. По-перше, він додає до переліку здібностей магістрів, які повинні б уміти володіти магією на найвищому рівні, закляття високого рівня. Кожний маг Колегії, від учня-початківця до архімага, отримує відповідні вміння та перки у відповідній школі магії. Користуючись руйнівними закляттями, кожний член Колегії відтепер користуватиметься певним елементом: вогнем, блискавками чи льодом, в залежності від особистих преференцій.

По-друге, мод є своєрідним редизайном самої Колегії: він вносить певні декоративні зміни до інтер’єрів та екстер’єрів цього навчального закладу, роблячи місця навчання та відпочинку магів більш реалістичними шляхом додавання нових книжок на полицю в бібліотеці тощо. Мод також додає святилище – нову кімнату у головній вежі Колегії, куди можна потрапити тільки за допомогою телепортації і в якій герой може зберігати свої скарби та артефакти. По-третє, ця модифікація надає розпорядку дня мешканцям Колегії, які відтепер відвідуватимуть лекції в Чертозі елементів, потім вчитимуться в бібліотеці чи у своїх покоях. По-четверте, він дозволяє відмовитися від посади архімага наприкінці сюжетної гілки Колегії і передати цю честь Толфдіру.

Immersive College of Winterhold додає ще чимало інших приємних дрібниць, які вам, шукачі пригод і магії, безперечно, цікаво буде знайти самим.

Оце й усе на сьогодні. За допомогою цих п’яти модифікацій ви зможете перетворити гільдії Скайрима з наборів нелогічних доручень на повноцінні фракції зі своїми вимогами, правилами то особливостями.

P.S. Моди, описані вгорі, не потребують патчів сумісності з іншими модифікаціями, про які ми говорили у попередніх випусках. Встановлюючи їх, переконайтеся, що у вашому переліку модів немає інших, що впливають на гільдії чи гільдійні квести. А якщо вам потрібна допомога з питань встановлення чи налаштування модів, не соромтесь звертатися до мене через Steam.

Попередня частина


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Ernst_09

    Ідеш ти в коледж магії і чаклунства, думаєш що тебе навчать зараз всім премудростям древнього мистецтва змінювати матерію силою волі. А тебе вчать одному закляттю і виганяють шукати якісь речі.
    Потім ти навіть не отримавши диплома, і можливо й не вивчивши більше жодних заклинань, стаєш архемагом.

    Цей коледж це було найбільше моє розчарування в тій грі. Це було навіть більше розчарування ніж наш український університет.

    • Nick Oros

      Ото встановлюй моди і насолоджуйся!

  • Traveler

    Мене також система гільдій розчарувала, не можна викрити злодіїв і очистити місто( хоча це було логічно), з темним братством я також попав(спершу поміг малому, згодом вбив одного заручника), ну і колегія – мечник зі щитом стає волхвом колегії :)))
    Мені найбільше сподобалось бавитись за Воїнів Світанку(здається так) винищувати нечисть-вампірів круто :)
    Логічно було б зробити більше гільдій – за вміннями – алхіміки, ковалі, які б давали свої бонуси коли до них вступаєш. Ну і відповідно самовиключення, якщо я добрий вояка граю з Воїнів добра – тоді мене не можуть взяти в Темне чи Злодійство. Відповідно коли я порушую умови, то мене виганяють з однієї, але можуть брати в іншу… Це все можна було б гарно продумати. Шкода, що гра спрощена “під нубів” :)

    • Nick Oros

      Грай у Morrowind. Там воно десь так і є. А Скайрим – вона дуже казуальна ролівка, створена з метою догодити казуалам. Моди її роблять більш хардкорною.

      • Traveler

        Чекаю виходу Morrowind на двигуні Skyrim ^_^, тут давніше була тема про це.

        • Nick Oros

          Skywind навіть коли вийде, то не буде таким крутим, як оригінальний Morrowind. У ньому буде порізана рольова система, зачарування та екіпірування. Те, що робило Моровінд таким крутим.

          • Malaggos Godeghym

            Зараз проходжу Морру) Відчуття чудові.) Грається важко)

  • Garrett Green

    Що це за графічні моди що зображені на скрінах ?

    • Nick Oros

      Їх вельми багато. Я б продовжив серію оглядів, якби не хамське ставлення з боку редакції. Долучайся до друзів у Steam – розповім.

      • Garrett Green

        Мене від немає в стімі (а не так давно ще був)щастя в мене Скайрим на диску)))

        • Nick Oros

          Співчуваю :-)