Якою буде графіка у Fallout 4?

Fallout4_graph01_1315x315

Графічна складова Fallout 4 — одне з найболючіших питань ґеймерів, що чекають гру. Студія-розробник Bethesda вирішила не відмовчуватись в стороні, а присвятила цьому цілу статтю у своєму блозі.

Найперше розробники нагадали, що гра використовуй Creation Engine, який, проте, зазнав серйозних вдосконалень. Після релізу Skyrim ігророби взялись за перебудову графічного ядра, додавши нову систему фізичного рендеру, поліпшивши динамічне освітлення і додавши кожному виду матеріалу (чи то, костюм героя, чи то дерево, чи метал) більш живий та реалістичний вигляд.

Fallout4_graph01

Наприклад, щоби створити об’ємний світловий промінь, який проламується через віття дерев та забруднене повітря, розробникам довелося звернутись до спеціалістів з компанії Nvidia, які погодились допомогти. При цьому технологія не буде ексклюзив ПК-версії, а доступна на всіх трьох платформах.

Матеріали більш правдоподібніше намокають і реагують на вітер та інші погодні умови пост-ядерної Америки. Обробка зображення теж набула динамічного характеру — багатство колірних фільтрів і загальна насиченість картинки створить максимально відповідну атмосферу в залежності від погодних явищ, місця та часу доби.

Врешті-решт, розробники не забули похвалитися власною зібраністю та згуртованістю, що в результаті втілилось у розумний баланс між графікою, ігроладом та продуктивністю.

Щоб там не казали, графіка — не найсильніша сторона гри. Може, воно й на краще. Побачимо 10 листопада.

Читайте також

Огляд The Evil Within 2

The Evil Within 2

Quake Champions матиме режим дуелі

Fallout 4 — МОДні проблеми

Тодд Говард розповів про Fallout 4 VR і ще три нові гри Bethesda

Оновлення TES V: Skyrim Special Edition робить гру стабільнішою

Огляд Dishonored 2

Bethesda оприлюднила системні вимоги Dishonored 2

PlayNews #265 — Microsoft, No Man’s Sky…

Популярне