Творці коміксу “Крізь туман” підбивають підсумки 1-го сезону
22 липня вийде завершальний епізод першого сезону десятитижневого марафону інтерактивного онлайн коміксу “Крізь туман” від проєкту “Аль Мор”. Це були насичені два з половиною місяці, протягом яких читачі не раз змінювали напрямок сюжетної лінії, епізоди довшали, історії персонажів глибшали, а час до наступного епізоду залишався таким самим. Декілька слів про завершення сезону від учасників марафону:
“Дуже радий, що ми дотрималися слова – читачі мали істотний вплив на сюжет коміксу. Мені щораз доводилося готувати по три варіанти сюжету наступного епізоду, щоби не затримувати пані Інну, коли голосування завершиться.
Я, мабуть, найбільше розумію, наскільки важким був останній вибір, адже мною створені ці персонажі. Я знаю все те, що ми не встигли вам розповісти: їхнє минуле, перешкоди, які вони подолали, тягар, який несе кожен з них (тваринка також), їхні майбутні звершення, що враз можуть обірватися хоч сьогодні. Та все ж таки це має статися, тому що горгулій, смертоносних і безжальних істот, створив теж я, розуміючи, наскільки це сильний супротивник. У нас була сюжетна лінія, де Тадеус протистоїть культистам, але ваші вибори призвели до його конфлікту з демоном.
Тому радий, що вибирати доводиться не мені.” – Андрійчук Володимир, автор коміксу
“Як художник, я рада, що мені пощастило працювати над цим коміксом. Приємно розуміти, що ти причетний до створення історії, а в моєму випадку ще й мати змогу показати її вам. Це була дивовижна пригода, яка, на щастя, отримає свій фінал. Хоча я сама була впевнена, що він буде зовсім іншим, ніж вирішили читачі. Як на мене, дуже добре, що історія створювалася таким незвичайним шляхом. Усе було водночас і довго, і занадто швидко, але головне – весело.” – Інна Скиба, художниця
“Правду кажучи, коли мене вперше запросили долучитися до створення коміксу, я не очікувала, що він матиме аж такий резонанс. Однак чого Володимиру точно вистачає, так це цілеспрямованості, тому салютую йому за це.
Щодо моєї частини, то це було нелегко, але це був досвід. “Крізь туман” – перший великий проект, у якому від моєї коректури справді щось залежало. І це велика відповідальність: набагато більша, ніж може здаватися. Сподіваюся, читачі моєї роботи навіть не помітили, бо це певний знак, що її виконано добре.” – Марічка Панфьорова, коректорка коміксу
“Як на мене, дуже круто, що читачі можуть впливати на сюжет коміксу, роблячи свій вибір, адже тоді кожен може стати трішки ближчим до фентезійного світу й безпосередньо вплинути на долю не лише персонажів, але й всього всесвіту! Події в коміксі розгортаються досить динамічно, деякі повороти сюжету просто бентежать, але найголовніше – інтерес не згасає! Щоразу нетерпляче чекаєш виходу наступної серії й думаєш, що ж станеться і що зробить ГГ? Зацікавленість наших читачів теж надихає: вона без проблем відстежується за кількістю лайків під постами з коміксом на наших сторінках у соцмережах. І що найцікавіше – неможливо передбачити, який саме вибір зроблять наші читачі! Інколи думаєш, ну ось точно виберуть цей варіант – як же інакше? А потім у середу ввечері підраховуєш голоси й розумієш, що ось ні разу не вгадала зі своїми припущеннями)) І це чудово! Справді, до останнього зберігається інтрига – як же розвиватимуться події далі?” – Альона Заславська, редакторка соцмереж проекту “Аль Мор”
За кадром залишився великий пласт інформації, який ми спробуємо висвітлити в спецвипусках у наступному сезоні. Сподіваємося, вам сподобався світ, який створили автори коміксу “Крізь туман” і вам буде цікаво й далі спостерігати за його розвитком.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)