Alan Wake 2 — 13 хвилин прототипу гри

Ми довідалися, що у світ могло вийти продовження містичного трилера — Alan Wake 2. Чому могло? А тому що розробники Remedy поділилася з Polygon видивом прототипу гри. Ні, це не анонс і навіть не натяки на розробку. Співробітники Remedy кажуть, що аби створити щось цікаве, іноді потрібно вчасно зупинитися і взяти паузу. В інтерв’ю виданню Polygon вони розповіли, чи слід чекати продовження, і навіть показали 13 хвилин ігрового процесу, знятого з прототипу другої частини. Саме тому ви зараз побачите те, що найімовірніше ніколи не стане грою.

[iframe id=”http://player.ooyala.com/iframe.html#pbid=2ff6d6fff2b2457bb9ea2cfcf77dc25b&ec=xvamptdDoWSjH9x1X26iVeiDdpnbNxhS&doc”]

Це рання, але робоча версія гри. Тож, якщо у вас виникло відчуття „добре, що це хоч не платне DLC“, просимо не квапитися з висновками. Розробники самі усвідомили для створення Alan Wake 2 їм потрібно титанічно попрацювати, а не просто розбавити стару забавку новими місцинами і додати кілька ігроладних особливостей.

Попри чудові продажі оригінальної гри та відгалуження (4,5 млн. копій), Remedy не поквапилася узятися за продовження. Багато в чому через необхідність написати настільки ж виразний, логічний і цікавий сценарій, за який чимало людей полюбили оригінал. Гравці могли критикувати одноманітний ігролад, криву анімацію облич, недосконалу графіку, але мало хто прискіпувався до сюжету. І Remedy це знала.

З проблемою „другої частини“ [Alan Wake – прим.] студія зіткнулася ще коли працювала над Max Payne 2: The Fall of Max Payne.

Розповів творчий керівник і сценарист Remedy Сем Лейк

Я з радістю повбивав майже усіх героїв у Max Payne. Тому це стало проблемою, коли ми почали робити сиквел. Це навчило нас, що якщо хочемо зробити продовження Alan Wake, то повинні думати про це від початку. З Alan Wake ми відразу вирішили, що сиквел буде, тому продумували речі наперед, коли мова зайшла про героя, та його історію. Відразу після того, як гра вирушила на полиці магазинів, студія зайнялася розробкою Alan Wake 2. Та далі декількох прототипів справа не зрушила.

Сем Лейк зазначив, що вони досі думають над тим, аби колись повернутися до Alan Wake 2. Але зробити це зможуть не раніше, ніж вийде Quantum Break.

І це чудово. Бо рідко зараз знайдеш серію ігор, яка ще не покладена на конвеєр. Якщо розробникам потрібен час, ґеймерська спільнота може і зачекати. Лиш би не було, як з Half-Life 3

Втім, Quantum Break буде закінчений в 2016 році, і якщо зараз буде позитивна реакція після показу цього ґеймплею, то видавці можуть передумати.

Читайте також

Автори Control поділилися подробицями доповнення AWE

Control

Alan Wake повертається, скандал на State of Play, рекорди Obsidian… — PlayNews

Алан Вейк повернеться 27 серпня і розпочне нову фазу “ігровсесвіту Remedy”

Control вийде на PlayStation 5 та новій Xbox

Alan Wake вже скоро з’явиться у Game Pass на ПК та Xbox

alan wake

Розробники ремастера The Wonderful 101 показали новий трейлер

The Wonderful 101

З’явився трейлер та подробиці першого DLC для Control

Control

Новий (і низькобюджетний) трейлер Cyberpunk 2077

cyberpunk 2077

Популярне