web analytics

Гайда на Games Gathering 2019 разом з PlayUA

До Games Gathering 2019 залишилися лічені дні. Минулого року редакції PlаyUA вдалося привезти з цього заходу тонну контенту. Чи поїдемо ми туди з власним стендом знову? Так! Подивитися, як прогресує українська і не тільки індустрія відеоігор, а заодно взяти інтерв’ю у цікавих людей, ми зможемо 7 та 8 грудня. Якщо у вас є квиток на Games Gathering 2019, тоді ви вже оформили собі перепустку у світ розробки ігор. Ну, а ще на багатьох стендах Games Gathering можна виграти призи та навіть знайти омріяну роботу.

Протягом двох днів конференції лектори з провідних українських та зарубіжних компаній проведуть безліч лекцій за основними напрямками: ґеймдизайн, програмування, менеджмент, арт, бізнес, маркетинг, VFX, VR, QA тощо. Всі лектори досвідчені та брали участь у створенні успішних проектів у таких компаніях: Ubisoft, Tencent, Epic Games, Unity, Plarium, Playrix, 4A Games, GSC Game World, Nintendo, Remedy Entertainment, Super Evil Megacorp, Voodoo, Playtika, Gismart та інші.

Серед доповідачів будуть відомі особистості: Девід Бревік, President Graybeard Games, Саку Лехтінен, Creative Director Remedy Entertainment/Mainframe Industries, Девід Хельгасон, Founder Unity Technologies, Майкл Мінарік, Game & Economy Designer SuperScale, Мао Сугіяма, BizDev Manager Nintendo.

Також свої доповіді підтвердили Олександр Дончук 4A Games, Ігор Майданівський, Programmer GSC Game World, Іван Ковальов G30, Роберт Бекстром Raw Fury і звичайно ж, чарівний Джама Джурабаев, Senior Concept Artist який розповість як робилися Star Wars.. З детальним розкладом виступів ви можете ознайомитися тут.

Найцікавішим для інді-розробників однозначно стане Indie Blast. Що це таке? Indie Blast — можливість отримати власний стенд, на якому розробники повинні показати і розказати про свою гру. Також, всі зареєстровані студії беруть участь у Indie Blast Awards (конкурс). Спеціальне журі обере найкращих з найкращих, щоб вручити їм цінні призи. Компанія Epic Games, за традицією, надасть розробникам, які роблять свою гру на рушії Unreal Engine 4, не тільки унікальне брендування стендів, а й безкоштовні преміум-квитки для команд! А ще, як і минулоріч, на GGC 2019 буде 6 батлів: по три з ґеймдизайну та арту.

Дві вечірки, що проводяться в рамках конференції, — це прекрасна можливість зустрітися в неформальних умовах, поспілкуватися зі старими друзями, познайомитися з новими людьми і зміцнити ділові зв’язки.

Портал PlayUA щиро дякує партнерам, які допомагають нам вкотре реалізувати власні задуми: Acer, HyperX, DXRacer та Red Bull. Щира подяка їм за підтримку, будемо раді зустрітися і з ними на конференції. А якщо ви вже придбали квиток, тоді не забудьте заглянути до нашого стенду. Приємну компанію і спілкування усім читачам PlаyUA гарантуємо!

HyperX     DXRacer Logo    Acer Logo    Red Bull Logo     Predator logo

Матеріли з Games Gathering 2018

  • Duke Nukem. Far Cry. Collapse / 1 частина інтерв'ю з Романом Гуро (Games Gathering 2018)

    Far Cry. Collapse / 1 частина інтерв’ю з Романом Гуро

  • Як писати музику для ігор? VP Production / Інтерв'ю з Владом Плотніковим (Games Gathering 2018)

    Як писати музику для ігор? VP Production / Інтерв’ю з Владом Плотніковим

  • Lucasfilm. Концепти, дизайн та креатив / Інтерв'ю з Джамою Джурабаєвим (Games Gathering 2018)

    Lucasfilm. Концепти, дизайн та креатив / Інтерв’ю з Джамою Джурабаєвим

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Конференція Games Gathering повернеться до Києва у грудні

p.ua.games gathering 2024 kyiv!

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Українська наративна RPG Hollow Home перемогла у Indie Blast Awards

hollow home

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та долю Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком

Про S.T.A.L.K.E.R. 2, ребрендинг VG Entertainment та доля Survarium: інтерв’ю з Русланом Діденком

Найбільша війна дронів і чому Україна повинна перемогти у ній: інтерв’ю з Марією Берлінською

Найбільша війна дронів і чому Україна повинна перемогти у ній: інтерв'ю з Марією Берлінською

Триває реєстрація на Games Gathering 2024 Lviv

p.ua.gg lviv 2024

Puzzles for Clef — як народжувалася найочікуваніша українська інді-гра?

Puzzles for Clef