Hellblade — вигадливість у захопленні рухів

Hellblade

Sony опублікувала новий відеощоденник розробників Hellblade зі студії Ninja Theory. У видиві розробники розповіли, як вони захоплювали анімації для своєї гри. Цілячись на AAA-рівень гри, вони поклалися на команду з 13 аніматорів та акторів, які записали рухи технологією MOCAP. Для порівняння: для звичайних проектів ААА-рівня, кат-сценами клопочуться групи з приблизно 30 осіб. Ninja Theory і далі намагаються триматися високого рівня якості, доводячи, що хорошу гру можна зробити і з невеликим бюджетом. Тому для Hellblade був обраний особливий підхід — анімація і звук писалися одночасно.

Для досягнення високоякісного результату з обмеженими фінансами, команда розпочала пошук власних рішень. Перший прототип складався з декількох камер GoPro з різними об’єктивами, і візуальних маркерів — на акторах і в кімнаті. Та в підсумку вони стали працювати з компанією Vicon, яка надала їм камери і сервер для обробки. Але це не вирішувало проблему захоплення міміки. Про це та інше можна дізнатися з відео.

Читайте також

PlayStation купує розробників Spider-Man — Insomniac Games

Marvel's Spider-Man

Sony Україна, що нового? Репортаж з CEE 2019

Sony Україна, що нового? Репортаж з CEE 2019

Microsoft, Sony та Nintendo об’єдналися проти Дональда Трампа

Microsoft, Sony та Nintendo об’єдналися проти Дональда Трампа

[Оновлено] Геній, немовлята і тентаклі — нові подробиці Death Stranding

[ОНОВЛЕНО] Sony відкрила студію, що займеться екранізаціями відеоігор

Sony та Microsoft — BFF? — PlayNews #371

Sony та Microsoft — BFF? — PlayNews #371

Дата релізу Cyberpunk 2077, перезапуск Fable, нова Battletoads — ось що покаже Microsoft на E3

E3

Nintendo переграла Sony: Switch в Японії перегнав PS4

PS4 Nintendo Switch

Популярне