Усі нещодавні заяви Ubisoft про зменшення бюджетів і перегляд творчих пріоритетів знайшли своє втілення у звітному показі Ubisoft Forward, де нам оприлюдини нові подробиці анонсованих ігор, свіжий контент до вже випущених та, звісно, ж презентували кілька новинок. От тільки про “новинки” ми писали в лютому та липні, тож показ вийшов досить передбачуваним.
І якщо ви не мали змоги переглянути його в прямому ефірі, запис нашого рестріму можна знайти тут:
Утім, якщо ви не маєте часу на перегляд усього стріму (що цілком зрозуміло), то ось вам перелік усіх найголовніших анонсів та нових трейлерів, показаних на Ubisoft Forward.
Mario + Rabbids: Sparks of Hope
Розпочати Ubisoft Forward вирішили з найсильнішого проєкту всього показу. Mario + Rabbids: Kingdom Battle досі є одією з найкращих ігор на Switch, а також однією з найбільших окрас портфоліо Ubisoft. І її продовження, Sparks of Hope, має підняти планку якості навіть вище. Під час показу нам продемонстрували битву з босом та певні ігроладні нововведення. На відміну від більшості тактичних ігор Mario + Rabbids більше опирається не на можливості окремого юніта, а на синергію персонажів. У Sparks of Hope уже базові комбінації особливостей героїв допомагають усунути болячку під назвою “оптимальна стратегія”. А ще ж у грі будуть однойменні Іскорки, здатні суттєво модифікувати наш загін, тому можливостей для експериментів буде значно більше. Як і змог їх протестувати, бо розробники з Ubisoft Milan пишаються різноманіттям основних і побічних завдань, тож дозволять вам у будь-який момент змінювати героїв та Іскорки.
Вийде Mario + Rabbids: Sparks of Hope 20 жовтня тільки на Nintendo Switch. А тим часом розробники вже потроху готують DLC на наступні роки. Перші два доповнення міститимуть нові квести, планети й костюми, а от у третьому команду з порятунку світу поповнить Реймен.
Skull and Bones
Піратський екшн продовжує страждати від тієї проблеми, про яку розробники анонімно заявляли ще минулого місяця — нам не показали і не розповіли нічого нового. Контентна бідність — не вирок сам по собі, от тільки нагадуємо, що Skull and Bones є платною грою, тому релізні запити до неї будуть вищі. Інше сумнівне рішення — випускати гру лише на консолях чинного покоління та ліпити стартовий цінник у 70$, що досить сильно скорочує потенційну аудиторію. А що Skull and Bones вийде 8 листопада, в один день зі Sonic Frontiers і напередодні God of War: Ragnarök, то і медійної уваги їй дістанеться сильно менше.
Втім, Ubisoft уже давно дала зрозуміти, що вона готова до неприємних наслідків на релізі Skull and Bones.
Riders Republic
А от у RR справи йдуть доволі непогано, бо в ніші ігор про екстремальні види спорту вона практично не має конкурентів. Їй тільки треба трохи більше гравців, і саме тому до 10 жовтня Riders Republic буде цілком безкоштовною (навіть не потребуватиме Ubisoft+). Зроблено це з нагоди виходу четвертого сезону, де до інших засобів пересування додадуть BMX, відповідні перегони, майданчики… і звісно ж, фірмову одежу. Бо як же жити без кастомізації, правда?
The Division: Heartland
Heartland можна було би просто назвати безкоштовною і дієтичною “Дивізією”, от тільки вона має одну фундаментальну ваду, яку не перекриють жодні ігроладні цікавинки. “Віртуальний туризм від Ubisoft”, який уже давно став усталеною фразою, завжди тягнув на собі левову частку сприйняття тої чи іншої гри. Так само і в обох The Division можна було ігнорувати власне “гру” і просто годинами блукати любовно відтвореними Нью-Йорком і Вашингтоном. А ще ж не забуваймо, що в першій частині нашою базою була будівля головної пошти Нью-Йорка, а в другій — узагалі Білий Дім.
The Division: Heartland натомість закидає у безлике містечко Сильвер-Крік, яке є водночас у Колорадо, Арізоні, Джорджії та ще кількох штатах. Піди-но розбери, вигадане воно чи ні. А нашим операційним там буде… супермаркет, бо нема більше жодних лендмарок. З одного боку наче й розумієш, що для безкоштовної гри компанія не стала би витрачати навіть чверть ресурсів, які зазвичай ідуть на створення декорацій із преміум-проєктів Ubisoft, але все одно трохи прикро, зважаючи що…
The Division Resurgence
…мобільна “Дивізія” смакує Нью-Йорк, наскільки це їй дозволятимуть залізні обмеження. Власне, як нам і казали зі самого початку, Resurgence подарує максимально автентичний ігровий досвід The Division, просто з поправкою на мобілки. Там навіть своя Темна Зона (ендґейм-локація з кровожерливішими ботами і необмеженеим PvP) буде.
До слова, вже відкрито реєстрацію на закритий бета-тест, який пройде десь восени.
Rainbox Six Mobile
Мобільна Rainbow Six теж не мала при собі жодних інших новин, окрім як про початок закритого бета-тесту, на який користувачі Android усе ще можуть дозаписатися. Загалом же гра суттєво покращала з часу альфи, і цікаво буде буде поглянути, як такий нетиповий для широкого загалу командний шутер приживеться серед мобільних ґеймерів. Так, успіху він безумовно зазанає, от тільки невідомо, наскільки великим він буде навіть порівняно з “традиційними” версіями.
Trackmania
Найкарколомніша гонкова гра на початку наступного року нарешті вийде на консолях і стрімінгових ігрових платформах. Відразу з редактором і 285 000 трас, які за ці роки вже встигли створити гравці на ПК. Ото й уся новина.
Just Dance 2023
Just Dance — справжній монстр світу відпочинкових ігор, якому би з року в рік просто вистачало оновлювати перелік пісень. Проте розробникам серії таке здається дещо нудним, і для Just Dance 2023 вони змінили інтерфейс, створили новий алгоритм пошуку плейлистів та нові стилізовані локації, які ситуативно підкидатимуть різні цікавинки. А впродовж року гра отримуватиме нові пісні, режими гри, сезонні події тощо. Окремо ігротворці повідомили про мультиплеєр, де тепер можна створювати закриті групи до 6 гравців. І так, гра матиме повний кросплей між PS5, Хbox Series і Switch.
У продажу Just Dance 2023 з’явиться 22 листопада.
Assassin’s Creed: Mirage
А заключний сегмент шоу, приурочений до 15-річчя серії Assassin’s Creed, відкривала (якщо не брати до уваги анонс чергової серії концертів та, кхе-кхем, документалки) відкривала Assassin’s Creed Mirage. Власне, тут нічого не змінилося ще з лютого, відколи ми про неї вперше написали. Mirage — це пріквел до AC: Valhalla, який розповість про пригоди молодого Басима на шляху від простого вуличного злодюжки до одного з Потайників. Також у грі буде окрема низка квестів, присвячена тому, як Локі опанував тіло й розум Басима. До всього, гра не матиме величезного світу й рольових елементів та більше нагадуватиме ранні частини серії, орієнтовані на стелс і дослідження певного міста (тут ним стане Багдад).
От тільки є нюанс: реліз Assassin’s Creed Mirage має бути десь у березні-квітні 2023 (тобто наприкінці чинного фінансового року), але на нам так і не показали жодного ґеймплейного кадру. І це напрочуд тривожні дзвіночки, зважаючи на відносно близький реліз. Не додав надії і трейлер, який попри всю красу, колосально поступається абсолютно кожному такому трейлеру з попередніх частин серії. Тут або його доручили геть іншій студії, або його робили похапцем, бо інакшого пояснення такому падінню якості презентації знайти важко. Ну і так, якщо ви уважно подивитеся цей трейлер, то зрозумієте, що Mirage буде просто обмазана ретконами. *зітхає*
Передзамовлення на гру вже відкриті, за що ви отримаєте квест “40 розбійників” (ага, отих із казки). Проте не кваптеся: Mirage уже присудили “дорослий” рейтинг через наявність внутрішньоігрової крамниці та “азартних ігор” (простіше кажучи, лутбоксів). Ubisoft уже поспішили відмазатися, що це сталося помилково (що саме по собі є прецедентом, бо рейтингова комісія зазвичай ретельно робить свою роботу і не помиляється наголому місці) і платних лутбоксів там не буде. Тобто легше від цього не стає.
Варто також зауважити, що Mirage — остання Assassin’s Creed, яка буде доступною на PS4 і Xbox One.
Ну і так, ремейку першої Assassin’s Creed не буде: працівники Ubisoft повідомили, що такої гри в розробці наразі нема. Втім, не варто відкидати варіанту, що вона була, просто теж потрапила не в ті руки, як ремейк “Принца Персії” 2003 року, і її згорнули до того, як могло би початися нуртування гівен.
Assassin’s Creed Valhalla: The Last Chapter
Після двох років активної підтримки Assassin’s Creed Valhalla (наш огляд) нарешті отримає останнє DLC — безкоштовну низку квестів про кінець життєвого і творчого шляху Ейвор(а). Воно й зрозуміло, бо могила Ейвор(а) була в Північній Америці, тож варто розповісти, що саме змусило її/його вдруге податися за океан.
Assassin’s Creed: Codename Jade
Наступна на черзі — мобільна гра з відкритим світом, де вперше в серії нам дадуть змогу створити власного персонажа. Попри відсутність фактичного ґеймплею, трейлер було зроблено на рушії гри, і виглядає Jade дуже навіть жирно як на мобілку.
Дати релізу в неї нема, але обіцяють, що гра з’явиться на iOS i Android “скоро”.
Assassin’s Creed: Codename Red
Або ж Assassin’s Creed: Shinobi Shob Sho. Навіть якщо не брати до уваги, що типу як “найбільший сюрприз вечора” сюрпризом не був, бо про нього всі вже знали кілька тижнів, то тепер, після Ghost of Tsushima, вона сприйматиметься напрочуд вторинно. Особливо якщо зважити, що тут “повернення до основ серії” не буде, і нас знову чекатиме відкритий світ та рольові елементи. Єдине, що тішить — керівною студією тут буде Ubisoft Quebec, відповідальна AC: Odyssey, одну з найкращих ігор серії. Тож хочеться вірити, що їм таки вдасться зробити гру з власним обличчям.
Але коли це буде — ніхто не знає.
Assassin’s Creed: Codename Hexe
А от за цим коротеньким тизером може ховатися досить-таки цікавий проєкт, дарма що під брендом Assassin’s Creed. Попри малий хронометраж, відео дає трохи інформації про майбутню гру. Зверніть увагу, що у кодовій назві вжито не англійське слово Hex (прокльон), а німецьке Hexe (відьма). Стосовно знаків на лого, то спільнота вже співставила його з “чаклунською абеткою”, якою користувалися європейські окультисти 15-17 сторіччя і теж виявила за ребусом німецькомовне гасло асасинів та закляття, звернене до Мефістофеля з проханням помститися тому, на кого вкаже заклинач.
І якщо вам цього мало, то творчим керівником є Клінт Гокінг — людина, відповідальна за всі ігроладні знахідки Far Cry 2 i Watch Dogs: Legion. Так, у згаданих проєктах подекуди підводила реалізація і бажання зробити гру посильною для всіх, але це не скасовує їх амбіційності та сміливих творчих рішень. Утім, сподіваємося, що Hexe обійдеться якнайменшою кров’ю при втіленні бачення своїх розробників.
Знайшлося місце і для Assassin’s Creed Infinity. Як нам і повідомляли раніше, це не гра, а радше платформа, яка об’єднуватиме всі нові великі ігри серії, міститиме додаткові цікавинки до них, допомагатиме новим користувачам відстежувати, що і в якому порядку їм варто пройти тощо. А ще Infinity міститиме мультиплеєрний режим, який після довгих років перерви таки повернеться в Assassin’s Creed у поліпшеному форматі та буде безкоштовним для всіх.
Тільки є один нюанс — це нам лише розповіли, а не показали. Тут варто нагадати: якщо нам не показали гру (саме ігролад, а не просто трейлер), то її — принаймні, в придатному для споживача вигляді — не існує. І так виходить, що практично все, показане в сегменті Assassin’s Creed, є лише казочками розробників. Не слід відкидати того, що ці недоанонси (бо ж ці проєкти навіть назви остаточної ще не мають) стали вимушеною реакцією Ubisoft на всі нещодавні витоки інформації від Джейсона Шраєра, Джеффа Ґрабба та інших. Мовляв, раз усі вже в курсі, то можна й розкрити карти — і плювати, що нема що показувати.
Але таким чином чином Ubisoft загнали себе в ситуацію, що практично все шоу було абсолютно передбачуваним, з новинок найбільш виграшно там виглядала лише Mario + Rabbids, а перелік таких-от неготових проєктів у портфоліо Ubisoft росте скаженими темпами.
І змінювати ситуацію на краще цій компанії стає з кожним роком усе важче.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!