Огляд Metro 2033: Redux

Автор: Ілля Лівшун

Десь рік тому вийшло продовження історії про метро майбутнього: ні-ні, не про летючі вагони в надмістах, а про назавжди сплюндрований світ, де люди сховалися в „лоні“ метрополітену і виживають серед війн і набігів покручів. Протягом двох частин, попри баґи та інші негаразди, ми рятували рештки людства.

І тут, немов зазирнувши гравцям у душі, розробники взяли на свої плечі завдання — ще разочок відполірувати свої творіння. Відполірували, мушу сказати, пам’ятно.

Як кажуть творці, маємо можливість поласувати режисерським шедевром. Перед нами Метро 2033: Redux — вітчизняна гра, події якої розгортаються в припорошеній радіаційним снігом Москві.

“Дійсно виглядають, як грізні метрівскі спецпризначенці”

Нам дали можливість прожити гру з подвійним кайфом і крапельками на масці.

Нарешті розробники подарували ігровим чоловічкам мізки і допиляли анімації. Тепер спартанці дійсно виглядають, як грізні метрівскі спецпризначенці.

Текстури, як і було обіцяно, досягли рівня Last Light, а геть усе оточення відчутно перероблено. Довкола розкидано небачені раніше предмети, ніжне сонечко наповнює химерним затишком порожнечу міських руїн, а чого тільки варті хурделиці!

Також допрацювали персонажів: сміливці, що лазять на поверхню в пошуках “файничок”, розжилися усілякими кишенями, підсумками та іншим необхідним для виживання спорядженням, що лишень підкреслює суворість московських сталкерів.

При проходженні переживаєш зовсім інші емоції, не ті, що в далекому 2010-му, коли я був ще зовсім молодий і наївний… Події сприймаються справді яскравіше, навіть попри увесь здобутий за останні чотири роки ігровий досвід. Скажу більше: граючи в перевидання, відкриваєш для себе НОВЕ МЕТРО, геть іншу гру.

“Без вагань вороги кидаються в атаку”

А тепер зазирнімо на інший бік медалі — технічні проблеми і недоробки. Пам’ятаю, як в оригінальній грі в передчутті бою виявлялося, що противники навіть і не збиралися воювати, просто собі стояли сумирно, але тепер усе переінакшилося: без вагань вороги кидаються в атаку, тож доводиться бути значно обережнішим, аніж при проходженні класичної версії. Також на вбивство ворога марнується менше боєприпасів, що додало реалізму.

Радикально вдосконалений ігролад: просунутий ШІ супротивників, поліпшені механіки бою і стелсу, чудове володіння зброєю і більш чуйне, інтуїтивне керування. До того ж присутні вже звичні „фішки“ з Metro: Last Light — кастомізація зброї і тихі вбивства.

Metro 2033 була повністю перенесена на найсвіжішу версію рушія 4A Engine і вмістила останні технічні досягнення , бачені в Metro: Last Light.

Були представлені також два нові унікальні стилі гри. Перший — для тих, хто вважав за краще ґеймплей Metro 2033, більше схожий на жах-виживання. Другий — для поціновувачів екшену в Metro: Last Light.

Пам’ятайте як рівень закінчувався екраном завантаження? Забудьте, тепер здебільшого рівні пов’язані між собою, часом виникає ілюзія, що перед нами суцільний відкритий світ, про який так давно мріють колишні творці незабутнього S.T.A.L.K.E.R.

“Переклад не порушує атмосферу”

У грі присутня українська локалізація; для мене і всіх українців, думаю, — це велике свято! Я щиро дякую порталу PlayUA, перекладачам із Шлякбитрафу та студії Омікрон за їх працю. Переклад не порушує атмосферу, а навпаки сприяє глибшому зануренню, якщо ви носій української мови. Голоси підібрано вдало і їх відчутно більше, ніж в оригінальній локалізації. Серед акторів були помічені такі зірки українського дубляжу кіно як Андрій Твердак, Євген Малуха та інші. Чудова робота, хлопці і дівчата!


І наостанок: Україна випускала, випускає і випускатиме добрі ігри. Це країна безмежних можливостей. Тут народився S.T.A.L.K.E.R., вперше закипіло небо від гвинтів у World of Warplanes і саме українці навчили світ виживати в московській підземці. Перед нами ще довгий шлях на верхів’я Олімпу ігротворення, але ми його здолаємо завдяки таким компаніям як 4А Games.

95

Перлина

Вдалося

  • фанат серії
  • обожнюєте постапокаліпсис
  • хочете нових відчуттів від улюбленої гри

Не вдалося

  • не хочете витрачатися на незрозумілі поліпшення
  • любите архітектуру Москви

Останні огляди

Лара Крофт на максималках. Огляд коміксу «Пані Небезпека»

Автор: Задніпряний Павло

Пані Небезпека

HATOR APEX. Крісло маминої подруги. Огляд + РОЗІГРАШ

Автор: Зімін Антон

Hator Apex

The Disney Afternoon Collection. Поностальгуємо?! (Ретро-огляд)

Автор: Андрій Нагорний

The Disney Afternoon Collection

Огляд коміксу «Marvel 1602»

Автор: Владислав Папідоха

Marvel 1602

Нестерпна жорстокість. Огляд The Last of Us Part II

80

Автор: Віталій Тарнавський

The Last of Us Part II‎

Dune II (1992). Друга за номером, але перша у всьому іншому (Ретро-огляд)

Автор: Андрій Нагорний

Dune II

Враження від книги «Сила коміксів. Історія, форма й культура»

Автор: Владислав Папідоха

Симулятор Шварценеґґера у хащах. Огляд Predator: Hunting Grounds

50

Автор: Володимир Вітовський

Predator: Hunting Grounds