Про графіку та масштаби Fallout 4

Fallout4Character

З миті анонсу Fallout 4 в ігровій спільноті не зникають розмови про візуальну складову. Багато хто незадоволений тим, що рушій гри не змінився, і графіка не зовсім схожа на некст-джен.

Під час виступу Тода Говарда на E3 його запитали, як вони використовують ресурси PS4 та Xbox One, на що він відповів:

Думаю, що з кожною нашою грою, графіка завжди робить крок уперед. І не тільки графіка, але також використання ресурсів. Те, скільки пам’яті ми можемо задіяти. Якщо ми створюємо світ, який не тільки деталізованіший, але й містить більше динамічних дрібниць, які ми можемо відстежувати і передавати для швидкого завантаження, то можемо домогтися того, що гравці швидше занурюються в нього і вірять в його реальність. Графіка має значення, бо вона знижує недовіру гравців до проекту.

Також Говард прокоментував перехід від монохромної стилістики до яскравішої так:

Поглянувши назад на Fallout 3, в ній було злиття середовища. Це може бути трохи депресивно, якщо ви граєте протягом восьми годин. Але, попри те що Fallout 4 буде яскравішою, місця, куди впали бомби, будуть похмурими та сірими.

Також було сказано кілька слів про масштаби гри:

Я награв у неї десь 400 годин і досі знаходжу щось нове“, — розповів продюсер  Джеф Ґардінер в одному з інтрев’ю.

Fallout 4 — всесвітньо очікувана гра в постапокаліптичному світі від Bethesda Softworks. Це п’ята канонічна частина серії. Буде випущена 10 листопада 2015 для PC, PS4 і Xbox One.

Читайте також

У мережу проскочив ігроладний ролик скасованої Prey 2

Prey 2

Quake Champions матиме режим дуелі

Fallout 4 — МОДні проблеми

Тодд Говард розповів про Fallout 4 VR і ще три нові гри Bethesda

Огляд Dishonored 2

Поліпшена Skyrim для консолей і обмежений простір для модів

Усе, що ви могли проґавити під час Tokyo Game Show 2016

Розробники Fallout 4 увічнили образ померлого гравця

Популярне