«Серйозний претендент на звання Гри року»: головне з прев’ю S.T.A.L.K.E.R. 2
Чим ближче ми до релізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, тим більше інформації з’являється про Зону. І мова йде не тільки про історії від розробників, але й враження тих, кому вже вдалося пограти у фінальну версію гри. І враження ці не просто позитивні — S.T.A.L.K.E.R. 2 уже вважають одним із головних претендентів на титул «Гра року».
Зокрема, Джез Корден із Windows Central у своєму прев’ю багато розповідає про Зону, її масштаби та реалізм. Колорит і деталізація світу — один із тих козирів, якими українські розробники чіпляють гравців буквально з перших хвилин.
Найкраще буде описати S.T.A.L.K.E.R. 2, як симулятор виживання із сильним акцентом на реалізм. Я вражений світом, який тут створили GSC. Підкріплений приголомшливим саундтреком із приглушеною атмосферою пост-року, гра являє собою дивну захоплюючу суміш жаху й апокаліптичного спокою.
Хоча оглядачам не дали випробувати себе в максимально складних умовах, розробники все ж підготували різні режими складності, які кинуть виклик навіть найдосвідченішим сталкерам — шанувальники будуть задоволені тим, що підготували для них GSC Game World.
Вам постійно потрібно слідкувати за спорядженням, їжею й медикаментами. А ваша кмітливість — це головна запорука успіху й виживання в Зоні.
Не варто забувати, що в гру закладена неабияка варіативність. Випадкове побічне завдання може перетворитися на цілу серію квестів, що мають власну історію. Варто нагадати, що Євген Григорович, керівник розробки S.T.A.L.K.E.R. 2, ще на Gamescom казав, що навіть 3-5 проходжень може бути недостатньо, щоби побачити все, що приховує розгалужений сюжет гри.
Окремо журналісти відзначили систему репутації й чорного ринку у грі. Пошук кращого спорядження за допомогою торгів, квестів, які можуть раптово завершитися без нагороди, чи банального дослідження мапи все ще залишається на високому рівні і полегшує подальший ігровий процес. Це якщо вам вдалося знайти щось хороше.
І це дуже важливо, адже сутички тут доволі складні. Якщо ви були неуважні, у вас можуть закінчитися набої й ліки. З іншого боку, ви завжди можете використати ніж або навколишнє середовище, однак це палка з двома кінцями, адже ви ризикуєте потрапити в свою ж пастку.
Гра пропонує вам різні проходження гри. Хочете оминути ту чи іншу місію — нема питань. Робіть як вважаєте за потрібне, гра підлаштується під ваш стиль.
Корден розповів, що розробники уже запланували два сюжетні доповнення з низкою нових ігроладних механік і навіть почали над ними працювати. GSC також планує різноманітні безкоштовні оновлення зі спорядженням і дрібними квестами.
Ми ж хочемо нагадати, що нещодавно вийшов документальний фільм, створений у співпраці з Xbox, про створення гри.
Вихід S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl заплановано на 20 листопада 2024 року на Xbox Series X|S, ПК (Steam, Epic Games Store, GOG) і підписці Game Pass.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)