У Pokemon Red & Blue мало бути понад 65 000 варіацій
Автори YouTube-каналу DidYouKnowGaming? переклали та проаналізували інтерв’ю розробників Pokemon Red & Blue, в яких знайшли нові подробиці першої частини серії.
Планувалось, що замість двох Red та Blue версій гри, мало бути 65 535 тисяч. В теорії, коли б ви запускали гру, вам видавався спеціальний ID в якому визначалося, яких саме покемонів гравець зустріне у грі та яку варіацію мапи отримає. Проте, легендарний ігровий дизайнер — Шіґеро Міямото, забракував цю ідею через те, що гравці не могли чітко відрізнити версії. Натомість було вирішено використовувати варіації гри по кольору, що і надалі практикувалося в серії. А чому саме 65 535 варіацій? Тому, що це максимальна кількість чисел, яке міг обробляти оригінальний Game Boy.
Бойової системи у грі не повинно було бути, її додали в останню мить перед релізом. В оригіналі, вступаючи в битву, ви могли лише дивитись за перебігом бою без можливості на нього вплинути. Nintendo здалось це досить нудним і вони попросили додати боївку.
Купівля покемонів була важливою складовою гри. Ви могли придбати покемонів в ігрових крамницях або в інших гравців. Але цю ідею теж відкинули через відгуки тестерів, які повідомили, що з такою системою гравці б більше займались заощадженням коштів, а не полюванням на покемонів.
Також була присутня механіка, що дозволяла забирати покемонів у переможеного тренера. Автори надихались японською картковою грою Менко, де була схожа система. Проте, її вирізали через те, що гравці дуже сильно прив’язувалися до своїх улюбленців та не хотіли їх втрачати.
Повне відео з деякими додатковими матеріалами у вигляді перекладених англійською інтерв’ю розробників та документів ви знайдете нижче.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)