Відтепер у Call of Duty: Warzone вас вбиватимуть двері
Статистична вірогідність бути вбитим дверима в реальному житті це один з тих випадків які наче і трапляються нечасто, але точно бувають. Двері-вбивці в іграх трапляються дещо частіще. Багато хто згадає, наприклад, Dragon’s Lair 1990 року для NES. Проте там такі випадки були здебільшого обдуманим знущанням з боку розробників. А от випадок, який стався після нещодавнього оновлення у Call of Duty: Warzone це скоріше за все несподіванка як для гравців, так і для розробників. В локації сольових шахт з’явилися двері які блискавично вбивають гравця. Це може бути пов’язано з червоними дверима що їх ввели розробники. Вони працюють певною мірою як телепорт, дозволяючи швидше переміститися у певні локації, але як саме це призвело до того, що одна зі звичайних дверей перетворилася на смертельну пастку наразі залишається загадкою.
Звісно ж, цей баґ вже використовується у якості фічі кмітливими на такі речі гравцями, як це до того вже ставалося в грі з вантажівками, непомірно завищений смертельний потенціал постійно використовувався для виграшу цілих матчів. Втім, як зазначають очевидці, принаймні досить важко бути вбитим ции дверима двічі. Як саме це було виявлено?.. Звісно ж, методом наукового тику. Так, деякі гравці цілеспрямовано намагаються виявити що не так з цими дверима і “вбивають” себе по кілька разів.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)