Вражаючі подробиці The Witcher 3
Реліз “Дикого гону” потроху наближається, і окремим журналістам таки дозволяють випробувати найамбіційнішу RPG останніх років. До прикладу, редакції німецького журналу Gamestar.de поталанило провести наодинці з грою аж два дні. Користувачі форуму NeoGaf уже переклали враження журналіста-щасливця — там виявилося чимало цікавих подробиць:
- Новиґрад та Нічийні Землі будуть єдиною мапою, значною більшою за території Скайриму. Окрему локацію становитимуть острови Скелліґе. Крім них, гра матиме ще кілька окремих місцин, як от Кер Морен;
- великих міста у грі всього два — Новиґрад та Оксенфурт. Та вони будуть по-справжньому великими і сповненими життя. Для порівняння, у Нічийних Землях знайдеться ще 26 поселень, окремі з яких за площею рівні Флотзамові (Witcher 2);
- епізоди, де ми гратимемо за Цірі, сумарно складатимуть 5-10 годин ігрового часу, і нагадуватимуть пригодницьку гру, а не ролівку;
- Ґеральт зможе обкрадати НІПів, торгуватися, отримуючи винагороду за вбитих чудовиськ та збагатить своє дозвілля картковою грою “Ґвент”;
- бій навкулачки знову отримає пряме керування, як у першому “Відьмакові”, а не QTE з другої частини;
- бачені у трейлерах кінські перегони теж будуть присутні у грі. Запорукою перемоги в них буде грамотне використання витривалості коня (щоби не загнати його до смерті). До всього, можна буде придбати краще сідло, а до нього припасувати торби (додатковий інвентар);
- інтерфейс матиме тонну налаштувань — будуть задоволені як і пуристи, так і кволі/неуважні топографічні кретини, котрі жити не можуть без маркерів та зринаючих підказок;
- за словами журналіста, керування з ґеймпада помітно краще за клавіатурно-мишаче;
- так, буде і ППД (Патч Першого Дня);
- двері настільки боятимуться суворого погляду Ґеральта, що відчинятимуться перед ним автоматично;
Решта із наведеного не мала би бути новиною для палких прихильників ігор про Білого Вовка: чотири рівні складності, важливість алхімії для виживання, крафтинг найкращого спорядження, живий світ, розгалужені побічні квести, відсутність маркування “хороших”/”поганих” реплік тощо.
Та всі ці речі бліднуть перед найбільшою принадою третього “Відьмака”. Як виявилося, Ґеральтова борода ростиме В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ!. І якщо вам не зазирати щокілька днів до цирюльника, то брутальність Ґеральта лише зростатиме. Лише цікаво, чи впливатиме нечесаність відьмацької бороди на можливість затягнути ту чи іншу мадам до ліжка?
До слова, гру запускали на ультра-налаштуваннях при топовій конфігурації з відеокартою GTX 980, і гра майже завжди видавала 60 fps.
Про всяк випадок ще раз погляньте на системні вимоги, щоби бодай прикинути, якої графічної якості слід вам чекати.
- Процесор: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD Phenom II X4 940
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7870
- 6Ґб оперативки
- OС: Windows 7 або Windows 8 (8.1), винятково 64-бітні
- DirectX 11
- 40 Ґб дискового простору
- Процесор: Intel Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 770 / AMD Radeon R9 290
- 8 Ґб оперативки
- OС: Windows 7 або Windows 8 (8.1), винятково 64-бітні
- DirectX 11
- 40 Ґб дискового простору
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)