Враження від Kyiv Comic Con 2018
На цих вихідних пройшов Kyiv Comic Con 2018, який нам пощастило відвідати. Фестиваль приємно вразив своїми масштабами, якістю організації та кількістю усміхнених облич довкола. Докладніше про все зараз вам і розповімо.
Від різноманіття очі розбігаються
Оглядаючи програму Kyiv Comic Con 2018, я щиро засумував, тому що чимала кількість цікавих мені лекцій була у один і той же час, але у різних залах. І у всіх лекційних приміщеннях, яких було три, не бракувало зацікавлених слухачів (особисто перевірив, шукаючи необхідну). Лектори зі захопленням та розумінням справи балакали на свої теми, розповідали часом загальновідомі, а часом і незнайомі цікаві речі.
Зокрема мені вдалось потрапити на лекцію Сергія Тена, наративного дизайнера Frogwares. Він розповідав про The Sinking City та як художнє бачення студії допомагає їм створювати моторошний світ гри. У своїй доповіді він згадував про те, що сюжет гри розрахований на 15-20 годин проходження, а якщо ви один із тих, хто лізе у всі шпарини, виконує всі побічні квести та відкриває всі можливі кінцівки, то вам знадобляться і всі 50. Зробити це можна буде у першому кварталі 2019 на PS4, Xbox One та ПК. Під час гри у демку The Sinking City я не міг позбавитися відчуття, що граю у їхнього ж Шерлока, тільки в інших декораціях. Проте є й ряд відмінностей, які позитивно впливають на відчуття від гри, і ці півгодини ігроладу здалися у цілому складнішими, ніж остання гра про відомого детектива.
Відразу опісля виступу Frogwares, відвідувачам показали новий, ще не опублікований, трейлер «Мавки», зображення персонажів мультфільму та переосмислену модель Мавки. Від показаної у першому відео вона відрізняється не сильно, хіба риси обличчя стали дещо гостріші.
Наступного ж дня була презентація фільму «Бобот», яка розбила останні надії на те, що фільм стане успішним. Творці фільму плуталися у своїх відповідях на питання, пов’язаних зі створеним ними ж всесвітом, що натякає на недостатню продуманість історії. У показаному уривку, тривалістю 10 хвилин, не вдалося помітити елементів, що здалися б кращими, ніж нещодавній трейлер. А під кінець презентації у залі залишилося менше третини людей, що не найкраще говорить про її якість.
Занять море
Окрім лекцій та презентацій, Kyiv Comic Con 2018 міг запропонувати чималу ігрову зону, конкурси косплею, ґік-вікторини та довжелезні ряди з найрізноманітнішими тематичними товарами.
Усі зони були порівну цікавими та заповнені відвідувачами. Найбільше людей приваблювали численні столи з настільними іграми, які просто ломилися від кількості ігрових наборів.
У зоні коміксів можна було не тільки закупитися свіжими перекладами іноземних видавництв та роздивитися новинки від українських авторів, а й взяти участь у майстер-класах та навчитися малювати на графічному планшеті.
Організація на високому рівні
Безперечно вражає і рівень організації заходу. Усе йшло, як по маслу, і не було видно групок міньйонів-волонтерів, які літали залами у спробах виправити чергову проблему. І це чудово. Якщо й виникали форс-мажори, то пов’язані вони були зі спізненнями спікерів, на які працівники фестивалю не могли вплинути. Організатори прекрасно впоралися зі своїм завданням, за що їм велике дякую!
Підсумки
Kyiv Comic Con 2018 однозначно вдався. Він зміг перетворити невелику будівлю у центрі Києва в справжню казкову країну з натовпом унікальних мешканців. Однозначно рекомендуємо вам завітати на фестиваль наступного року.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)
-
Ghostwire: Tokyo та Witch It можна забрати безкоштовно в Epic Games Store