BlizzCon 2017: Heroes of the Storm

При виході оновлення Heroes of the Storm 2.0 дехто жалівся, що у грі було мало ґеймплейних змін і HotS 2.0 не зовсім “2.0”. Ну що ж, на BlizzCon 2017 це виправили і розповіли про майбутні важливі ігроладні зміни та анонсували нових героїв.

Спершу про зміни. Зміниться положення камери і тепер можна її ще більше віддалити, що, звісно, покращить видимість. Розробники переробили баланс на ранньому етапі гри і, наприклад, у веж безкінечні боєприпаси. При захопленні велетнів можна буде ухилятися від атак, що дозволить більш слабким героям на ранніх етапах захоплювати їх самостійно. Зміниться підбір гравців, який тепер буде враховувати не тільки перемоги та програші, а й ваш вплив на гру. З’явиться голосовий чат, але чи добре це? Побачимо в майбутньому.

Найбільш серйозною і неоднозначною зміною у Heroes of the Storm є зміна маскування. Невидимих героїв і колись можна було помітити, але тепер їх буде видно значно краще, однак, якщо герой не ворушитиметься 1.5 сек, він буде повністю невидимим, просто гляньте на ролик нижче. Замаскованих героїв також бачитимуть фортеці і форти, тому не вдасться тихенько підкрастися до Абатура і вбити його. Розробники з Blizzard повідомили, що усі герої отримують підсилення, але чи рівноцінні вони будуть побачимо наступного року.

Нових героїв анонсували під неймовірний синематик. Ними будуть Ханзо з Overwatch, який гратиме роль вбивці, та Алекстраза з World of Warcraft (герой підтримки). Більш детальніше про них можна прочитати на офіційному сайті (Ханзо, Алекстраза).

Про все це та навіть більше можна дізнатися тут або тут, а коротко — у ролику нижче.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин у нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Oleh Avramets

    Новина про новий матчмейкінг радує.
    А от зміна інвіза – це провал, тепер пікати інвізера толку трохи більше ніж ніякого, сумно.