Detroit: Become Human матиме неймовірну реграбельність

Девід Кейдж, з-під пера котрого вийшли інтерактивні Farenheit та Heavy Rain, поділився подробицями свого нового проекту – Detroit: Become Human. Автор пообіцяв перевершити себе й свої минулі творіння, створивши оточення, в якому не тільки діалогові відповіді, а й загальна поведінка гравця впливатимуть на сюжет. Таким чином ми отримаємо безліч історій, кожну з яких Quantic Dream планують розповісти за 8-10 годин, адже рівно скільки часу знадобиться, щоб пройти забавку один раз.

Як і в Fahrenheit, в Detroit: Become Human нам дадуть зіграти за кількох персонажів, та, якщо через вашу необережність один з них помре, повернути його вже ніяк не вдасться.

Гра виходить ексклюзивно для PlayStation 4, дата релізу поки невідома.

Читайте також

“Судний день” настане і для українських кінотеатрів

ЩоЗаШоу — Холістичне детективне агентство Дірка Джентлі

Оприлюднено системні вимоги For Honor

Анонсовано нову гру у всесвіті World of Darkness

Ігровий режим у Windows 10 офіційно підтверджено

На eSPORTconf Ukraine виступить експерт з IT- та спортивного права Ірина Сергієнко

Підсумки презентації Nintendo Switch

ФК «Динамо» Київ презентував відкриття кіберспортивного напряму

  • Mista B

    “мільйон історій, кожну з яких Quantic Dream планують розповісти за 8-10 годин”
    ага

    • *сто мільйонів

    • Oleksandr

      Нуу, це слово було вжито в небуквальному сенсі.

  • Михаил Мартыненко

    тільки якби воно було на пк, а так мимо.

  • Андрій Хом’як

    От чому така несправедливість? Чому жанр інтерактивних фільмів фактичного є ексклюзивом для консолей (так я знаю я студію tale tale games і дуже її поважаю, але це лише капля в морі)?

Популярне