Починаючи з “Бетмена” в іграх Telltale з’явиться мультиплеєр

20121121_telltale

Як повідомляє інформаційний портал Shacknews, в рамках конвенту Comic Con компанія Telltale розповіла про доволі специфічні мультиплеєрні особливості їх нових ігор.

Починаючи з “Бетмена” гравець матиме можливість увімкнути функцію Crowd Play, що згенерує посилання яким можна поділитися з рідними або друзями. Кожен хто отримає ваше посилання зможе в будь який момент, з допомогою мобільника, планшета чи будь якого іншого пристрою з доступом до інтернету, підключитися до вашо гри, та допомогти обрати одну з чотирьох діалогових опцій в діалогах да вам важко зробити вибір самотужки.

Існуватиме два режими прийняття рішень. В першому режимі голоси більшості стануть вирішальними і ви не зможете повпливати на вибір зроблений вашою командою, у другому ж ви побачите відсоткові пропорції, згідно з якими й зробите вибір. Глядачі зможуть висловити свою думку, щодо вибору гравця ставивши традиційні “палець вверх” та “палець вниз”.

Хоч в Tellatale вважають нові функції великим кроком вперед, виникає багато питань щодо того, чи набудуть вони популярності, адже яким би не було важким рішення, чекати пів години поки десять твоїх знайомих проголосують – марна трата часу. А чи хотіли б ви таких нововведень, та й чи потрібні вони?


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Yuriy Burda

    Сюди прямо проситься інтеграція з твічем. Дати глядачам на стрімі обрати варіант розвитку подій, це може бути цікаво.

    • Oleh Kulikov

      Але річ в тому, що це йде в розріз самим концептом інтерактивного кіно чи серіалу, де події розвиваються так, як цього хочеш ТИ.
      ———–
      Девід Кейдж ще до того, як ТТ стала мейнстрімом, казав, що його інтерактивні драми по при всю їхню варіативність, слід проходити лише один раз. Так буде найчесніше і гравець отримає максимальну віддачу від твору, який сам же і здатен змінювати. Всі наступні проходження — це руйнування здобутку гри.
      ———–
      І я не знаю, якими клінічними дебілами стає (може, на думку ТТ, а може й насправді) аудиторія ігросеріалів, що готова закопати в землю найбільшу цінність таких ігор, юо “ой-вей, мені важко прийняти рішення, хай це хтось зробить за мене”.
      Це тривожний дзвіночок великої психологічної проблеми.

      • Tembel

        Ну проблема принятия решений не касается только игр, а для стримов это было бы действительно актуально. К тому же тебе не обязательно выбирать наиболее популярный вариант.

      • Yuriy Burda

        Сама ідея перекласти відповідальність за рішення у грі на когось іншого або на голосування, вона так, якось по-ідіотському виглядає. Але коли ти сам не можеш/не хочеш прийняти рішення, це одне. А коли ти влаштовуєш стрім, то це вже своєрідна вистава. Вже були експерименти з фільмами, коли глядачі у кінотеатрі могли прийняти рішення за головного героя, як він має діяти. Буде цілком закономірно, якщо щось подібне з’явиться і в іграх, і саме в жанрі інтерактивного кіно. Я саме про цей момент.

  • Це тупо. Мені важко уявити ґеймера, який самотужки не зможе прийняти рішення і почне кидатися посиланням, щоб йому допомогли. Хоча я певен, що такі люди існують.

  • Dust Rogue

    Мда, оце так мультиплеєр, геніальне нововведення, збільшує кількість часу проведення у грі шляхом… переривання від процесу гри, очікування всього декількох годин поки твої друзі проголосують за прийняття серйозного рішення: підтримати персонажа, нейтральна відповідь, виступити проти персонажа, промовчати. Друзі проголосували за мовчанку – точно, це ж найкращий варіант, як я раніше сам до цього не додумався! Це дуже важливий момент, від цього залежатиме подальший розвиток гри.