Сервіс трансляції ігор OnLive закривається

unnamed

Представники сервісу транслювання ігор OnLive повідомили про те, що з 30 квітня 2015 року усі сервери компанії перестануть працювати. З 1 квітня сервіс, що забезпечував можливість транслювання ігор на різні пристрої, припиняє свою діяльність.

Відсьогодні OnLive припиняє приймати будь-які оплати продовження підписки, а гравці, що протягом останніх двох тижнів заплатили за неї, отримають гроші назад. До офіційного закриття компанії у користувачів сервісу є можливість безкоштовно зіграти в усі ігри у бібліотеці.

Відомо, що понад 140 ігрових патентів OnLive були придбані компанією Sony. При цьому обидві сторони відмовились розповісти подробиці угоди.

Нагадуємо, що свою роботу сервіс почав у 2010 році. У 2011-му була випущена мікроконсоль OnLive MicroConsole, яка продавалась разом із фірмовим ґеймпадом. Компанія переживала багато проблем, які пов’язані з фінансовими труднощими. Тож у 2012 році довелося змінити керівництво. І от, у березні 2014-го сервіс був офіційно перезапущений. Тоді у нього додали багато нових можливостей, а також запезпечили підтримку Steam. Проте, як бачимо, це не допомогло.

Читайте також

PlayStation змінила президента

Перезапуск God of War обростає новими подробицями

Офіційний блоґ PlayStation назвав ігри року

Підсумки PlayStation Meeting

Офіційний запуск PlayStation Now на РС та анонс USB адаптера для DualShock 4

Sony анонсує Slim-версію PS4 на PlayStation Meeting (Фото)

Доля кросплатформових матчів Rocket League знаходиться в руках Sony

PlayNews #246 — E3 2016

  • Гришко

    Кур*а! Я й не знав що він Стім підтримує!(((( Що за лажа!!!!

  • Роман Гузь

    Дуже прикро якщо чесно, а я тільки тільки захотів ним користуватися. Комп вже не новий. Сподіватимусь що сервіз знов подолає кризу.
    P/SБуду дуже радий радий якщо хтось підскаже альтернативу!

    • OnLive дійсно шкода, є щось подібне – playkey.net
      п.с.
      але за “хмарними” технологіями майбутнє!
      Cloud-ґеймінг вже скоро стане надзвичайно популярним і затребуваним!
      вже зараз Google Cloud пропонує безліч інструментів для роботи, дозвілля і розробки ігор, думаю з настанням ери ChromeOS, буде просто необхідний потужний ігровий “хмарний” ресурс.
      + Valve будуть теж на передовій ігрових технологій,
      адже основні (і дуже вагомі) переваги Cloud Gaming для видавців:
      1) кросплатформність (грати можна практично на всьому, що підключається до швидкого інтернету)
      2) відсутність піратства (доступ лише за абонентською передплатою +вартість гри)

  • sixshooter

    Сервіс шкода, але це було очікувано, скажемо так. Ну і бібліотека іграшок на ньому була ну зовсім вторякова, ааа тайтлів небагато, купа старих іграшок третього сорту.

  • Malaggos Godeghym

    Шкода що сервіс закрився( За хмарами дійсно майбутнє…

Популярне