web analytics

Творці Star Citizen образилися на гравців і більше не розповідатимуть про хід розробки

За понад 10 років розробки Star Citizen спільнота пожертвувала студії Cloud Imperium Games понад 400 млн $, а тут мало того що релізом навіть і не пахне, так ще й розробники хочуть припинити нормальну комунікацію з аудиторією.

Спершу трохи передісторії: у 2020 році Cloud Imperium Games, помітивши зріст невдоволення спільноти через тривалі мовчанки, вирішила регулярно ділитися з грошодавцями певним планом розвитку гри на 3-6 місяців, щоби гравці мали уявлення, що найближчим часом буде в Star Citizen. Бо хоча формально гра «не вийшла», її альфа-версія доступна вже досить давно та регулярно отримує оновлення.

Утім, півтора роки потому вже самі розробники незадоволені цією системою. Мовляв, планування — це чудово, але розробка гри є гнучким і дещо хаотичним процесом. Часом ідеї, над якими працює команда,вмирають у зародку, виходять невдалими чи просто не вписуються до актуальних напрацювань. Тому відтепер розробники повідомлятимуть спільноті тільки про ті речі, які гарантовано з’являться в альфа-версії найближчим часом.

І насправді в цьому нічого такого нема. Ігротворення — справді пекельна праця, і тут цілком доречна давня приказка «Якщо ви любите ковбасу, вам краще не знати, як її виготовляють». Тим паче на тлі пандемії COVID-19, яка вже 2 роки ставить палиці в колеса багатьом розробникам. Але зненацька Cloud Imperium Games подали цю інформацію так, немовби це спільнота у всьому винна і відволікає їх від роботи «непотрібним галасом».

Звісно,  дехто з вас прислухався і зрозумів, що ми намагалися до вас донести. Але все одно є великий і гучний контингент, який пильнує за планами розвитку і вважає наші плани обіцянками. І їхній постійний галас щоразу, як ми щось у них змінюємо, дуже сильно відволікає як і всю команду  CIG, так і решту спільноти та потенційних шанувальників Star Citizen, які здалеку стежать за тим, як ми ведемо і подаємо на загал нашу відкриту розробку.

Безумовно, з аудиторією працювати несолодко, і за останні роки це стало особливо сильно помітно у всьому, що стосується великих проєктів. Але! Аудиторія, яку описано у зверненні студії — це не заїжджі Петрики і Владики, які бризкають жовчю на гру, яку вони скоріш за все не куплять. Це люди, які й дали вам цих 400 млн доларів на розробку гри, часто собі ж узбиток. І звинувачувати їх у тому, що вони мають очікування стосовно гри, яку розробляють їхнім коштом  (і з урахування того, що Cloud Imperium Games обіцяли її випустити ще в 2016) — це свинство.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Розробників Star Citizen змусили працювати на вихідних (і без доплат)

star citizen

Бюджет Star Citizen перевищив Cyberpunk 2077, GTA V i RDR 2… разом узяті!

star citizen

Star Citizen зібрала вже понад 500 млн $. Шо по даті релізу?

star citizen

Star Citizen зібрала за рік рекордних 77 млн $

У Star Citizen можна грати безкоштовно до літа

Star Citizen

Судові розбірки між Crytek та розробниками Star Citizen завершилися миром

Star Citizen зібрала понад 250 млн доларів

Star Citizen

Star Citizen — це RDR 2 у космосі? — PlayNews #351

Star Citizen