Digital Foundry зробили аналіз трейлера Death Stranding. Коджіма знову геній?

Канал Digital Foundry публікував аналіз рушія Decima у трейлері Death Stranding та його еволюції від Killzone: Shadow Fall та Horizon: Zero Dawn до Death Stranding.

Ось основні тези цього технорозбору:

  • наявність артефактів шахового рендеру вказує на те, що трейлер був записаний у реальному часі. Тобто все бачене нами — кадри прямісінько з гри, без будь-якого подальшого ретушування;
  • одна з фішок двигуна Decima — розмиття у русі, яке працює для кожного об’єкту окремо, в Death Stranding використовується обмежено;
  • поверхні, каміння та земля виглядають значно краще та об’ємніше, ніж це було у Horizon: Zero Dawn. Тривимірних об’єктів багато, втім, розробники могли обмежитись пласкими текстурами та шейдерами (колючий дріт, мох тощо — їх інші розробники часто роблять просто текстурою);
  • покращено фізику трави, вона активніше реагує на вітер та кроки персонажів;
  • повноекранне відбиття зображення на поверхні, як у Killzone: Shadow Fall, виглядають не найкраще. Але, в цілому, відбиття світла на різних поверхнях та текстурах виглядають чудово.

Повний аналіз Digital Foundry обіцяє опублікувати у листопаді, після релізу Death Stranding.

Читайте також

Топ за свої гроші. Огляд ПК-версії Horizon Zero Dawn

Для Horizon Zero Dawn вийде патч першого дня

Horizon Zero Dawn

Оприлюднено системні вимоги Horizon: Zero Dawn

Хочете Death Stranding на ПК безкоштовно? Достатньо лише купити відеокарту

Death Stranding

Horizon Zero Dawn вийде на ПК 7 серпня за доволі привабливою ціною

Оголошено системні вимоги Death Stranding на ПК

Death Stranding

Схоже, що Horizon Zero Dawn вийде на ПК вже цього місяця

Horizon Zero Dawn

Настільна гра по Resident Evil 3 зібрала майже 1 мільйон доларів на Kickstarter

Популярне