Прокляття Відьмака
Першим підводним каменем, який з’явився через прокляття проекту, і затримав виробництво фільму — візуальні ефекти. Людина, яка зголосилась їх робити то працювали над ними, то зникала, а через кілька тижнів (чи навіть місяців) стало зрозуміло, що далі так тривати не може. Тоді я почав відновлювати свої навички в AfterEffects і за підтримки декількох добровольців ми таки позбулися проблеми з візуальними ефектами.
Спасибі неперевершеній студії Omikron за озвучення фільму. Окрема подяка Михайлу Кришталю за те, що подарував свій голос нашому Ґеральту. Озвучення пройшло швидко, а головне — професійно.
І тут ми наткнулись на наступний підводний камінь — фільм не тримається купи! Ґеральт в кадрі виглядав наааааадто молодим. Спільними зусиллями творчої частини команди було вирішено зробити анімаційні вставки, які б закрили ці прогалини. За чудові арти для анімацій подяка Тарасу Сусаку! Вони дійсно розбавляють фільм та додають неперевершеної атмосфери!
Так ми дісталися до візуалізації постерів. Моїх дизайнерських умінь тут було замало. До того ж, прокляття проекту не дрімало: всі фотографії, які були зроблені на майданчику з героями фільму, актори/косплеєри видалили. Залишились тільки маленькі версії фото в соціальних мережах. На допомогу прийшла майстриня в художній сфері Марія Федюк. З тих маленьких зображень вона розробила три чудові постери. Але прокляття фільму продовжилось… Накопичувач з матеріалами дав збій, через що папку з постерами було втрачено, крім декількох робочих версій з початковою обробкою. Та навіть з цих матеріалів вдалося зліпити фінальний постер.
Здавалося б, тепер ми майже на фінішній прямій…. Хе-хе, якби все було так просто. Після написання музики від своєї роботи відмовився звукорежисер і проект знову завис. Моя робота в кіношних колах мала би швидко вирішити це питання. Так і сталось, новий звукорежисер взявся до роботи. І приблизно 3 місяці запевняв, що все майже готово, треба тільки відрендерити. Як результат, було неякісно оброблено 2 з 15 хвилин.
Допомогти знову змогла Марія Федюк, яка привела в команду Владислава Музиченка. Він швидко і якісно звів доріжку, за що йому велика подяка!
Ну, наче все готово… а от і ні! Через таку довгу затримку проекту людина, яка мала “фарбувати” фільм, сказала, що не зможе виконати роботу. І тут починається остання фаза прокляття, яка відкинула прем’єру фільму на рік. Кольорокорекція. Як я не старався в DaVinci, як не шаманив з Magic Bullet Looks — результат мене не задовільняв. Я навіть хотів залишити фільм з поганенькою кольорокорекцією, але на допомогу (неочікувано) прийшов Андріян Веремієнко. Дякую тобі, друже!
Все! Фільм готовий до прем’єри! Відомі дати прем’єр… Навіть друк постера для кінотеатру пройшов без пригод. В день прем’єри ми все перевірили, докинувши зображення з постером відьмака, яке показували на екрані під час презентації. Та комп’ютер, з якого мав проводитись показ, вимкнувся і не вмикався. Прокляття вирішило ще раз нагадати про себе.
Перезавантаження, перепідключення і молитви дали результат! Надалі показ відбувся без зайвих пригод. Тож тепер залишається сподіватися, що коли фільм з’явиться на YouTube, світова мережа не зламається. От тоді прокляття точно буде знято!
Автор: Олесь Юсипчук
Відьмак: Полювання
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)