Творці Star Citizen образилися на гравців і більше не розповідатимуть про хід розробки
За понад 10 років розробки Star Citizen спільнота пожертвувала студії Cloud Imperium Games понад 400 млн $, а тут мало того що релізом навіть і не пахне, так ще й розробники хочуть припинити нормальну комунікацію з аудиторією.
Спершу трохи передісторії: у 2020 році Cloud Imperium Games, помітивши зріст невдоволення спільноти через тривалі мовчанки, вирішила регулярно ділитися з грошодавцями певним планом розвитку гри на 3-6 місяців, щоби гравці мали уявлення, що найближчим часом буде в Star Citizen. Бо хоча формально гра «не вийшла», її альфа-версія доступна вже досить давно та регулярно отримує оновлення.
Утім, півтора роки потому вже самі розробники незадоволені цією системою. Мовляв, планування — це чудово, але розробка гри є гнучким і дещо хаотичним процесом. Часом ідеї, над якими працює команда,вмирають у зародку, виходять невдалими чи просто не вписуються до актуальних напрацювань. Тому відтепер розробники повідомлятимуть спільноті тільки про ті речі, які гарантовано з’являться в альфа-версії найближчим часом.
І насправді в цьому нічого такого нема. Ігротворення — справді пекельна праця, і тут цілком доречна давня приказка «Якщо ви любите ковбасу, вам краще не знати, як її виготовляють». Тим паче на тлі пандемії COVID-19, яка вже 2 роки ставить палиці в колеса багатьом розробникам. Але зненацька Cloud Imperium Games подали цю інформацію так, немовби це спільнота у всьому винна і відволікає їх від роботи «непотрібним галасом».
Звісно, дехто з вас прислухався і зрозумів, що ми намагалися до вас донести. Але все одно є великий і гучний контингент, який пильнує за планами розвитку і вважає наші плани обіцянками. І їхній постійний галас щоразу, як ми щось у них змінюємо, дуже сильно відволікає як і всю команду CIG, так і решту спільноти та потенційних шанувальників Star Citizen, які здалеку стежать за тим, як ми ведемо і подаємо на загал нашу відкриту розробку.
Безумовно, з аудиторією працювати несолодко, і за останні роки це стало особливо сильно помітно у всьому, що стосується великих проєктів. Але! Аудиторія, яку описано у зверненні студії — це не заїжджі Петрики і Владики, які бризкають жовчю на гру, яку вони скоріш за все не куплять. Це люди, які й дали вам цих 400 млн доларів на розробку гри, часто собі ж узбиток. І звинувачувати їх у тому, що вони мають очікування стосовно гри, яку розробляють їхнім коштом (і з урахування того, що Cloud Imperium Games обіцяли її випустити ще в 2016) — це свинство.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)