web analytics

Як саундтрек української еко-дружньої інді-гри Trash is Fun вирізняє її серед конкурентів

«Trash Is Fun» — це кооперативна гра про милих тваринок-мутантів, які намагаються врятувати нашу планету від глобального потепління та зомбі-сміття.

А ще це — амбітний екологічний інді-проєкт від групи українських підлітків із сумської студії Martian Teapots. Окрім можливості весело провести час із друзями гра також пропонує ненапряжне вивчення принципів сортування та переробки сміття.

Ще до війни Martian Teapots збирали гроші спільнокоштом для створення повноцінного саундтреку для гри. Тоді вони й познайомилися з аудіоагенцією VP Production, команда якої запропонувала створити музику на безоплатній основі, щоби підтримати проєкт.

Мати можливість водночас допомогти молодим розробникам та написати цікаву ігрову музику — це дійсно унікальний і надихаючий досвід. Особисто я дуже радію, коли читаю та дивлюся відгуки гравців і стрімерів про Trash is Fun та її звучання. Це означає, що в нас усе вийшло й авдиторія гри отримала саме ті враження та емоції, які ми вклали в продукт. — Влад Плотніков, співзасновник і креативний аудіопродюсер VP Production.

Від початку співпраці головними завданнями саундтреку стали:

  • диференціювання від конкурентів;
  • посилення емоцій від ігрового процесу;
  • покращення запам’ятовуваності проєкту.

Перш ніж створити музику, команда VP Production проаналізувала нішу кооперативних ігор і виявила такі закономірності:

  • практично у всіх тайтлів (навіть великих) є проблеми з дистрибуцією саундтреку й аудиторії це не подобається;
  • здебільшого музика подібних ігор — фонова й будь-які нестандартні рішення та ідейні насичення викликають фурор у гравців;
  • ігри, що за механікою/стилістикою схожі на «Overcooked» завжди порівнюють з останньою і практично завжди не на користь оцінюваної гри.

Саме тому було прийнято рішення створити саундтрек емоційно насиченим і максимально не схожим на усталені музичні кліше (на кшталт банджо, яке типово відповідає за веселощі в кожному другому ко-оп тайтлі).

У результаті «Trash is Fun» отримала небанальну музику, що передає загальну атмосферу постапокаліптичних веселощів: суміш поп-року з елементами індастріалу, прог-року, електроніки, оркестрової музики та неочікуваними сюрпризами типу казу (американський народний музичний інструмент — прим.).

На відміну від багатьох інших представників жанру кооперативних ігор, саундтрек «Trash is Fun» аж ніяк не назвеш фоновим чи заспокійливим, адже він підвищує градус емоційної напруги, постійно грає з почуттями та станами гравців і головне — не залишає байдужим.

Саундтрек «Trash is Fun» доступний для прослуховування на всіх стримінгових платформах, а також для придбання на Bandcamp або ж у якості DLC у Steam. Усі зароблені з продажів і прослуховувань гроші команди VP Production і Martian Teapots перераховуватимуть у цільові фонди допомоги українцям.

Я особисто вважаю, що музика — це краща частина нашої гри. Музика — не фон для гри, а ймовірніше гра — фон для музики. Приємно слухати саундтрек та грати. Без цього звучання гра була б зовсім не та. Це наша перша гра й ми раді, що змогли залучити до проєкту команду VP Production. Ми отримали важливий досвід комунікації та співпраці. Ми й раніше вважали музику важливою частиною ігор, а тепер стали ставитися до цього ще серйозніше. — Ілля Сафронов, тьютор команди Martian Teapots.

А ще, осьо-отута у нас був спільнострім з авторами музики гри. Зацініть!

Martian Teapots​ — підліткова студія розробки ігор.​ Заснована в 2017 році в м. Суми, Україна. Працює на базі Сумського державного університету.

VP Production — українська незалежна аудіоагенція, що створює звукові айдентики для ігор, брендів і застосунків. Серед робіт команди: звучання ігор FoxTail, WildCraft, Fate Hunters, Haydee I і II, аудіо бренди конкурсу розробників ігор Indie Cup та інтернет-видання PlayUA.

Цікаво

  • Trash Is Fun

    Золото серед сміття: як створюється саундтрек еко-гри Trash Is Fun

  • Про музику в іграх (feat. Vlad Plotnikov) [Подкаст]

    Про музику в іграх (feat. Vlad Plotnikov) [Подкаст]

  • FoxTail

    Звукове оформлення в іграх: чому воно настільки важливе?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

stalker radio

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Linkin Park повертається

p.ua.linkin park 1

Потужність 10/10: реліз саундтреку Ukrainian Fight Drone Simulator

ufds color

Ірраціональний спокій неспокійних ночей у новому синглі Влада Плотнікова — «Nightfall Peril»

p.ua.nightfall peril (resilience in the face of terror) main

Стартувало закрите тестування ультрареалістичного Ukrainian Fight Drone Simulator

ufds color

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

«Хочу, щоб усі мої концерти були такими, як в Україні»: інтерв’ю з Полом Ромеро, композитором Heroes of Might & Magic

5