Започатковано перший у світі науковий журнал, присвячений кіберспорту та ігровій індустрії
Провідне американське видавництво науково-дослідницької літератури IGI Global готує до випуску перший номер нового журналу International Journal of eSports Research (IJER). Це перший в світі міжнародний рецензований науковий журнал, який повністю присвячений питанням, пов’язаним з кіберспортом і відеоіграми. Журнал позиціонує себе як міждисциплінарний, тож дослідження, опубліковані в ньому, будуть ранжуватися від технічних до соціальних (і навіть філософських) аспектів ігрової індустрії та кіберспорту зокрема.
Головними редакторами журналу є професорки Університету Г’юстон-Клір Лейк (UHCL, що у штаті Техас) Шерон Ендрюс і Керолін М. Кроуфорд, а до редколегії входять дослідники з провідних університетів і науково-дослідних центрів США, Іспанії, Канади, Німеччини, Хорватії, Великобританії, Фінляндії і Малайзії.
Цей новий журнал винятково важливий і передовий у тому, що об’єднує під одним дахом інновативне мислення, створення нових моделей ефективної взаємодії з користувачами і навчання, нові методи оцінки ігор, нове використання ігор у суспільстві, а також його наслідки: соціальні, когнітивні, філософські.
— коментує концепцію видання пані Кроуфорд.
Виходити журнал буде майже раз на півроку, а перший випуск побачить світ у 2021 році (втім, ймовірно трохи раніше, враховуючи особливості друкарської справи і оформлення авторських прав у США). Серед наукових тем, що їх зазначено як такі що розглядає журнал:
- Когнітивні, соціальні і емоційні впливи онлайн-ігор і симуляторів;
- Критичний огляд і мета-аналіз наявної літератури про відеоігри і симулятори;
- Сучасні й майбутні тренди, технології і стратегії щодо розробки й впровадження ігор;
- Видобуток даних у кіберспорті, включно з аналітикою і її вивченням;
- Економіка, фінанси і бухгалтерські аспекти кіберспорту;
- Відеоігри та симуляції у держсправах, бізнесі й робочій силі;
- Відеоігри та симулятори у викладанні й навчанні;
- Відеоігри у інструкційно відповідних середовищах;
- Роль відеоігор у залученні до навчання;
- Відеоігри у теоріях навчання, підготовці навчальних програм і виховничих мікросередовищах;
- Структури для покращення взаємодії людини з відеоіграми;
- Структури для покращення розуміння критичних аспектів такої взаємодії;
- Структури для розуміння суспільних та культурних значень ігор і симуляторів;
- Значення розробки ігор і симуляторів для расових і гендерних питань;
- Інновативні й сучасні методи і методології дослідження відеоігор і симуляторів;
- Навчальні, пізнавальні, особистісні й соціальні взаємини, сформовані відеоіграми;
- Маркетинг і залучення до кіберспортивних подій;
- Психологічні аспекти ґеймінгу;
- Значення і розуміння ролі соцмереж щодо кіберспорту;
- Використання відеоігор у освіті, виховничих процесах і дистанційному навчанні.
Наразі іде набір матеріалів до першого номеру журналу, тож науковці з України, які займаються дослідженнями у цій царині, мають всі шанси бути серед першопрохідців нової сторінки наукового осмислення феноменології відеоігор.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)