Інтро BioShock відтворено у CryEngine 3

107519_mn3VhFWx7t_game_time_19

Художник Gametime нещодавно опублікував нове відео свого проекту в CryEngine? присвяченого BioShock. Він повністю відтворив вступну сцену першої частини гри, коли гравець, після авіакатастрофи, потрапляє до підводного міста Захват (Rapture).

BioShock вийшла в 2007 році і використовувала сильно модифіковану версію Unreal Engine 2.5. А цей проект використовує CryEngine 3.5.8, тож помітний доволі серйозне графічне поліпшення.

Автор пише на своїй сторінці Art Station, що йому сподобалося працювати над проектом, оскільки завдяки йому він багато чого навчився. У його планах — продовження роботи в цьому напрямку, тож скоро можна буде побачити утопічне підводне місто на сучасному рушії.

Розробники гри, Irrational Games припинили існування, як компанія, а права на гру перейшли до 2K Games. Тож не знати, чи очікувати ґеймерській спільноті на перезапуск первістка серії, чи це тільки залишиться неопублікованим проектом художника. Поринаєш у спогади тих часів, коли вперше побачив утопічне місто, і розумієш, що не зможеш собі відмовити повернутися до нього знову. Особливо, якщо серію перезапустять на кращому рушії.

Більше про творчість аматора ґеймдизайну Gametime можна довідатись за цим посиланням.

107525_dfPFk32F2W_game_time_7

Читайте також

Приховані ігрові механіки

Half-Life

Sega дражнить ПК-фанатів картинкою з Vanquish

Відполірована Bayonetta в 4К на ПК вже сьогодні!

Star Citizen більше не використовуватиме CryEngine

Обираємо перевидання року | PUGA 2016

Огляд оновлення 0.44 у Survarium

PlayNews #258 — PlayStation Meeting 2016

Історія персонажів Suicide Squad

Популярне