web analytics

Games Gathering повертається! Конференція пройде у гібридному режимі

Хочете бути в центрі подій створення ігор? Тоді вам пряма дорога на Games Gathering Conference 2023 Kyiv, адже це найбільша конференція розробників ігор у східній Європі! І вона повертається!

Місцем проведення стане Premier Hotel Rus, що знаходиться по вулиці Госпітальній, 4, неподалік станції метро “Палац Спорту”. Йтиме конференція чотири дні: з 3 до 6 серпня, де організатори запланували:

  • 3 серпня – онлайн день конференції
  • 4 серпня – препаті для спікерів та власників квитків Бізнес
  • 5 серпня – живий день конференції (що, звісно, транслюється онлайн) та головна вечірка
  • 6 серпня – живий день конференції

Організатори пам’ятають, що в країні війна, тому вони потурбувалися про безпечні місця для учасників на випадок повітряної тривоги.

Ми пам‘ятаємо, що в нашій країні війна і, як ви знаєте, ми ніколи не нехтували безпекою наших відвідувачів. Тому ми подбали про наявність укриттів, резервні джерела живлення та синхронізували графік заходу відносно комендантської години.

Величезна кількість відвідувачів, інформативні та цікаві виступи від зіркових лекторів, можливість продуктивного нетворкінгу, Indie Blast award, цінні призи та безкоштовне пиво. Все це буде на Games Gathering Kyiv 2023. 

Зареєструватися на конференцію можна тут.

А ще там будемо ми! Портал PlayUA є партнером конференції! Ми завжди раді поспілкуватися з цікавими людьми та підготувати для вас ексклюзивні інтерв’ю. Як от розмова з 3D-художницею Анною Беганською чи AI-дизайнером Радославом Ґвареком. А може поговоримо про Diablo? Хто може знати про гру більше за людину, яка працювала над нею. Вашій увазі інтерв’ю з Девідом Бревіком.

Цей раз не стане винятком! Ми обов’язково відвідаємо конференцію та підготуємо для вас нові, не менш цікаві матеріали!

До зустрічі на Games Gathering Kyiv 2023!

Інтерв'ю

  • Як стати 3D-художником? / Інтерв’ю з Анною Беганською (Games Gathering 2020)

    Як стати 3D-художником? / Інтерв’ю з Анною Беганською

  • Radoslaw Gwarek 11 bit Studios

    Як працює АІ у Frostpunk? / Інтерв’ю з Радославом Ґвареком

  • David Brevik

    Слово творця: як було створено Diablo і що чекає серію далі?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Xbox проведе віртуальну конференцію Game Camp Україна

p.ua.xbox game camp ukraine

Конференція Games Gathering повернеться до Києва у грудні

p.ua.games gathering 2024 kyiv!

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Зірка Barbie та Borderlands, Аріана Ґрінблатт отримала нагороду за досягнення в кар’єрі

p.ua.Аріана Ґрінблатт

Xbox пояснює звільнення у ґеймдеві «відсутністю зростання» в індустрії

Phil Spenser Філ Спенсер

Українська наративна RPG Hollow Home перемогла у Indie Blast Awards

hollow home

Пів року без зарплати в Plazma Studio, або як “робити красиво” задарма

pn new 04 site